زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۹
» بین الملل » وکیل ترامپ: هر کس سلامت انتخابات را تایید کند باید به دار آویخته شود!
تاریخ انتشار : 2020/12/01 - 16:50
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 124033
 95 بازدید

وکیل ترامپ: هر کس سلامت انتخابات را تایید کند باید به دار آویخته شود!

وکیل ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ تاییدکنندگان سلامت انتخابات سوم نوامبر را مستحق سرنوشت دردناک اعدام و شلیک با گلوله دانست.

وکیل ترامپ: هر کس سلامت انتخابات را تایید کند باید به دار آویخته شود!

به نقل از هافینگتون پست، وکیل ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ معتقد است هر کسی که سلامت انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را تائید کند، باید به دار آویخته شود.

جوزف دی ژنووا با یادآوری اظهارات کریس کربس، مدیر سابق آژانس امنیت سایبری آمریکا در خصوص سلامت انتخابات گفت: هر کسی که تصور کند این انتخابات سالم بود، از جمله کربس احمق که از ریاست اداره امنیت سایبری کنار گذاشته شد، باید به دار آویخته شود و سحرگاه بیرون آورده و به او شلیک شود.

رودی جولیانی، وکیل شخصی ترامپ نیز عقیده‌ای مشابه موکل خود در خصوص تقلب در انتخابات را دارد و پیشتر مدعی دخالت عوامل وابسته به هوگو چاوز و نیکلاس مادورو، رهبران ونزوئلا در انتخابات سوم نوامبر شد.

مقام ارشد امنیت سایبری آمریکا که به دلیل رد نظریه‌های توطئه دونالد ترامپ در انتخابات برکنار شد، در مصاحبه‌ای بار دیگر بر عقیده خود مبنی بر اینکه انتخابات ۲۰۲۰ امن‌ترین انتخابات در تاریخ آمریکا است، پافشاری کرد و ادعای تقلب از سوی ترامپ را مضحک خواند.

تائید سلامت انتخابات سوم نوامبر از سوی کربس به مذاق ترامپ خوش نیامد و منجر به اخراج او از سمت خود شد. رئیس جمهور فعلی آمریکا که بازنده کارزار سوم نوامبر شده، به شدت بر ادعای اثبات نشده تقلب در انتخابات ریاست جمهوری متمرکز است.


برچسب ها :
دسته بندی : بین الملل , تله تایپ , خبر داغ
ارسال دیدگاه