زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۹
» بین الملل » ترامپ: پیروزی بایدن تایید شود، از کاخ سفید می‌روم
تاریخ انتشار : 2020/11/27 - 13:10
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 123444
 107 بازدید

ترامپ: پیروزی بایدن تایید شود، از کاخ سفید می‌روم

رئیس جمهوری آمریکا در توئیتی گفت در صورتی کاخ سفید را ترک می‌کند که کالج الکترال پیروزی بایدن را در انتخابات ریاست جمهوری تایید کند.

ترامپ: پیروزی بایدن تایید شود، از کاخ سفید می‌روم

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا این را هم گفت که اگر کالج الکترال پیروزی جو بایدن را در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا تایید کند یک اشتباه خواهد بود؛ ترامپ از پذیرش شکست در انتخابات سوم نوامبر امتناع می‌کند و آن را تقلب انتخاباتی دانسته و قول داده تا به نبرد حقوقی خود برای تضمین این مساله ادامه دهد که شمارش تمامی آرای این انتخابات مشروع است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا کاخ ریاست جمهوری را در مراسم تحلیف ۲۰ ژانویه ترک می کند یا خیر، گفت: اگر بایدن به عنوان پیروز تایید شود، به طور حتم این کار را می‌کنم. می دانید پذیرش شکست، یک کار بسیار سخت است.

ترامپ همچنین به انتقاد از سیستم انتخابات ایالات متحده پرداخت و گفت، این وضعیت شبیه به یک کشور در حال توسعه است. ما شبیه به یک کشور جهان سومی هستیم.

ترامپ قرار است روز شنبه به ایالت جورجیا برود تا در کمپینی برای کاندیداهای جمهوری خواه سنا شرکت کند. پنجم ژانویه ۲۰۲۱ در این ایالت دور دوم انتخابات سنا برگزار می‌شود و این انتخابات تعیین خواهد کرد که چه حزبی دقیقا کنترل سنا را به دست خواهد گرفت.


برچسب ها :
دسته بندی : بین الملل , تله تایپ , خبر داغ
ارسال دیدگاه