زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۳۱
» بانک و بیمه » افتتاح اولين شعبه شركت صرافي بانك صنعت و معدن
تاریخ انتشار : 2020/11/25 - 14:48
 کد خبر: 123306
 59 بازدید

افتتاح اولين شعبه شركت صرافي بانك صنعت و معدن

شركت صرافي صنعت و معدن، اولین شعبه صرافی خود را با هدف جلب رضايت مشتريان و گسترش خدمات ارزی با حضور مديرعامل بانك صنعت و معدن افتتاح کرد.

افتتاح اولين شعبه شركت صرافي بانك صنعت و معدن

به گزارش پايگاه اطلاع رساني بانك صنعت و معدن، دكتر حسين مهري مديرعامل اين بانك در مراسم افتتاح اولين شعبه صرافي صنعت و معدن كه همزمان با ولادت با سعادت امام حسن عسكري (ع) برگزار شد، ضمن تقدير از تلاش ها و اقدامات راهبردي هيأت مديره شركت صرافي صنعت و معدن، خاطر نشان کرد: اميد داريم افتتاح اولين شعبه صرافی صنعت و معدن براي مشتريان اين بانك منشأ خير و بركت باشد و بتوانيم با استفاده از آن سبد محصولات و خدمات بانک را تکمیل کرده و شاهد ارتقاي كيفيت خدمات ارائه شده به كارآفرينان، صنعتگران و توليدكنندگان كشور باشيم.

وي افزود: شركت صرافي مي بايست با توسعه و تنوع بخشي به خدمات ارزی و ارتباط با كارگزار هاي خوشنام و معتبر، به دنبال كاهش هزينه هاي مشتريان و رفع مشكلات آنان باشد.

دكتر مهري بيان داشت: در شرايطي كه توليدكنندگان با مشكلات عديده ناشي از تحريم هاي ظالمانه و نوسانات نرخ ارز مواجه هستند، هدف ما از ايجاد اين مجموعه، ارائه مشاوره در زمينه خدمات ارزي، كاهش ريسك اين نوع خدمات و گسترش دامنه روابط كارگزاري بانك صنعت و معدن با بهره مندي از دانش و تجارب كارشناسان متخصص است.

مدیر عامل بانك صنعت و معدن تصریح کرد: اين بانك در راستای سياست ایجاد تنوع در خدمات ریالی و ارزی به مشتریان اقدام به ايجاد اين شعبه صرافي نموده و از مديران و كاركنان اين مجموعه انتظار مي رود با تدوين برنامه راهبردي و اصلاح ساختار سازماني، برند شركت صرافي صنعت و معدن را به مشتريان معرفي كنند.

دكتر مهري تأكيد كرد: آموزش و توسعه مهارت هاي فردي همكاران براي ارائه عالي ترين سطح از خدمت رساني مؤثر است و از همه آنان انتظار مي رود در اين شرايط سخت راهنماي مشتريان باشند و از تمام ابزارهاي موجود براي تأمين نيازها و رفع مشكلات كارآفرينان و صنعتگران بهره برداري نمايند.

همچنين در اين جلسه مديرعامل و اعضاي هيأت مديره شركت صرافي گزارشي از نحوه فعاليت ها و اقدامات انجام شده ارائه نمودند.

گفتني است، اولين شعبه شركت صرافي صنعت و معدن به آدرس بلوار ميرداماد، بعد از پاساژ پايتخت، نبش پاساژ ميرداماد آماده ارائه انواع خدمات ارزي به مشتريان مي باشد.

بیشتر بخوانید:


برچسب ها :
دسته بندی : بانک و بیمه
ارسال دیدگاه