زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۷
» اسلایدر اصلی » تاکید مهم رهبر انقلاب به فرماندهان سپاه به روایت سردار تنگسیری
تاریخ انتشار : 2020/11/24 - 12:35
 کد خبر: 123046
 110 بازدید

تاکید مهم رهبر انقلاب به فرماندهان سپاه به روایت سردار تنگسیری

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: همه مسئولان باید در حد توان و ظرفیت خود در راستای رفع مشکلات معیشتی مردم گام بردارند و نباید هیچ فرصتی را در این راستا هدر دهیم.

تاکید مهم رهبر انقلاب به فرماندهان سپاه به روایت سردار تنگسیری

سردار علیرضا تنگسیری در نشست شورای تامین استان به مناسبت هفته بسیج و تجلیل از سردار رزمجو، فرمانده سپاه استان بوشهر با تقدیر از بسیجیان اظهار کرد: بسیجیان، دلاورمردانی هستند که از هستی خود گذشتند و ایران و ایرانی را سرافراز کردند و تجلیل از این عزیزان لازم است.

وی به اهمیت جزایر و مرزها اشاره کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب فرمانده کل قوا همواره در جلسات فرماندهان سپاه در مورد امنیت جزایر و مرزها تاکید خاصی دارند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه همه باید از فرصت‌ها برای خدمت به مردم استفاده کنیم، یادآور شد: تا زمانی که در مسند مسئولیت هستیم هیچ فرصتی را نباید برای خدمت به مردم از دست بدهیم و باید در راستای رضایت‌مندی مردم کار کنیم.

سردار تنگسیری با تجلیل از همدلی و همراهی شورای تامین استان بوشهر بیان کرد: شورای تامین استان بوشهر با همدلی و اخلاص در راستای تامین امنیت فعالیت می‌کند و این همدلی قابل تقدیر است.

وی با تجلیل از خدمات سردار رزمجو یادآور شد: بیش از ۳۹ سال است که با این برادر عزیز آشنایی دارم و در هر مسند و مسئولیتی قرار داشته، مردم‌داری و اخلاص و شجاعت و برخورد مناسب با مردم را به بهترین شکل داشته و اگر ما خاضعانه با مردم برخورد کردیم خداوند نیز به ما عزت می‌دهد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان خاطراتی از سردار حاج قاسم سلیمانی و مردم‌داری ایشان یادآور شد: سردار سلیمانی همواره در راستای خدمت به مردم تلاش می‌کرد و کار ایشان برای رضای خدا بود و سردار دلها شد.

سردار تنگسیری با تاکید بر لزوم خدمت‌رسانی مستمر به مردم گفت: باید همواره فراجناحی عمل کنیم و مهم این است که برای رضای خدا و برای رضایت‌مندی مردم فعالیت کنیم.

وی با اشاره به تهیه و تدوین سریال “مردان نادر” که قرار است به صورت مشترک با صدا و سیمای استان بوشهر انجام شود، تصریح کرد: سردار نادر مهدوی یک تفکر و یک افتخار و یک شهید ملی و افتخاری بزرگ برای استان بوشهر است و امیدوار هستم که این سریال با کیفیت بسیار مطلوبی اجرا شود و نیروی دریایی سپاه برای اجرای این پروژه همه تلاش خود را به کار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه رسیدگی به معیشت مردم امری مهم است، گفت: همه مسئولان باید در حد توان و ظرفیت خود در راستای رفع مشکلات معیشتی مردم گام بردارند و نباید هیچ فرصتی را در این راستا هدر دهیم.

بیشتر بخوانید:


برچسب ها :
دسته بندی : اسلایدر اصلی , تله تایپ , خبر داغ , سیاسی
ارسال دیدگاه