زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۹
» اجتماعی » دانشجویان خواستار تعطیلی یک هفته‌ای دانشگاه و تعویق امتحانات شدند
تاریخ انتشار : 2020/11/23 - 14:52
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 122888
 116 بازدید

دانشجویان خواستار تعطیلی یک هفته‌ای دانشگاه و تعویق امتحانات شدند

مهر نوشت: تعدادی از دانشجویان دانشگاه تهران با تنظیم نامه ای خواستار تعطیلی یک هفته ای و تعویق امتحانات شدند.

دانشجویان خواستار تعطیلی یک هفته‌ای دانشگاه و تعویق امتحانات شدند

جمعی از دانشجویان دانشگاه تهران در نامه ای به معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه خواستار تعطیلی یک هفته ای دانشگاه و تعویق امتحانات شدند.

متن نامه به این شرح است؛

ضمن آرزوی سلامتی همانگونه که مستحضر هستید، با توجه به برگزاری غیرحضوری کلاس ها در شرایط همه گیری بحران کرونا، اکثر دروس بنا به سیاست درست ارزیابی مستمر، بخش فعالیت کلاسی و مستمر را به طور قابل توحهی گسترش داده اند؛ از طرفی بنا به بازخورد گروه های مختلف دانشجویان، یکی بودن محیط کار و تحصیل در خانه و یکنواختی در شرایطی که تعامل با دیگران و تفریحی وجود ندارد، موجب کاهش بازدهی، خستگی ذهنی و از بین رفتن بخشی از انگیزه برای تلاش و یادگیری شده است.

در گفتگو با اساتید نیز آن ها تجربه های مشابهی را بیان کرده اند که تجمیع همه آن ها افت کیفیت یادگیری یاددهی را به همراه خواهد داشت. این در حالی است که با ثبت نام دیرهنگام ورودی های ۹۹ دانشگاه، ترم بعدی از ۲ اسفند شروع خواهد شد و عملا سه هفته در بهمن ماه برای ورودی های بالاتر برنامه آموزش تعریف شده است. نویسندگان این نامه تقاضا دارند که با توجه به شرایط پیش آمده،ترم دانشگاه تا ۲ اسفند ماه تمدید شود و یک هفته (مثلا هفته سوم آذرماه) تعطیل اعلام شود. از طرفی فرصت کافی برای انجام تکالیف درسی با فشردگی کمتر برای دانشجویان ایجاد شود.

در صورتی که دانشگاه به هر دلیلی نمی تواند با این درخواست موافقت کند ؛ لطفا موعد اعلام نمرات برای اساتید را تا اسفندماه تمدید کند تا ایشان آزادانه بتوانند بخشی از فعالیت کلاسی را به بعد از امتحانات رسمی موکول کنند و از حجم تکلیف این دو ماه و امتحان نهایی کمی کاسته شود.

بیشتر بخوانید:


برچسب ها :
دسته بندی : اجتماعی , تله تایپ , خبر داغ , شهری
ارسال دیدگاه