زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۹
» تله تایپ » بازگشت مجرم به صحنه جرم معمای سرقت را حل کرد
تاریخ انتشار : 2020/11/19 - 15:01
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 122185
 137 بازدید

بازگشت مجرم به صحنه جرم معمای سرقت را حل کرد

سرپرست پایگاه نهم پلیس آگاهی، از دستگیری ۳ سارق اماکن کارگاهی و تولیدی در منطقه کهریزک و شورآباد و مالخر اموال سرقتی خبر داد.

بازگشت مجرم به صحنه جرم معمای سرقت را حل کرد

سرهنگ کارآگاه حیدر گودرزی، گفت: سوم آبان ماه پرونده‌ای با موضوع سرقت از یک کارگاه تولیدی تجهیزات پزشکی در کلانتری ۱۷۰ کهریزک تشکیل و با دستور قضائی برای رسیدگی تخصصی به پایگاه نهم پلیس آگاهی ارجاع شد.
وی توضیح داد: شاکی اظهار داشت که متخصص ساخت تجهیزات پزشکی هستم و دوم آبان بعد از پایان ساعت کار کارگاه را ترک کردم و روز بعد هنگام مراجعه به محل متوجه به هم ریختگی و سرقت بخشی از تجهیزات پزشکی به ارزش ۳ میلیارد ریال شدم.
سرپرست پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران افزود: با دریافت پرونده تیمی از کارآگاهان به نشانی اعلامی واقع در کهریزک برای بازدید اعزام و مشخص شد سارقان با استفاده از طناب گره خورده و از طریق دیوار وارد محوطه کارگاه شده و با برهم زدن زوایای دوربین‌های مداربسته از کارگاه سرقت کرده اند.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه کارآگاهان در پایش تحقیقات میدانی موفق شدند یکی از سارقان را شناسایی کنند، گفت: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی هویت این فرد به نام جمشید شناسایی و مشخص شد که وی سابقه دار بوده و پیش تر روانه زندان شده است.
وی بیان داشت: با هماهنگی قضائی اولین متهم پرونده در مخفیگاهش دستگیر و پس از انتقال به پایگاه نهم به سرقت از کارگاه با همکاری ۴ تن از دوستانش معرتف شد.
این مقام انتظامی عنوان کرد: جمشید علت حضورش را بعد از سرقت در صحنه جرم اینگونه اظهار داشت: برای اینکه از کیفیت تحقیقات پلیسی مطلع شوم و ببینم آیا ردی از ما به دست آمده به محل جرم بازگشتم.
سرهنگ گودرزی در ادامه گفت: در ادامه تحقیقات پلیسی، مخفیگاه ۲ تن از سارقان شناسایی و با هماهنگی‌های قضائی هر دو متهم به نام قاسم و شهروز دستگیر و به ۶ فقره سرقت از کارگاه‌ها در محدوده کهریزک و شورآباد و فروش اموال سرقتی به مالخری به نام سینا معترف شدند.
کارآگاه گودرزی با بیان اینکه سینا نیز در مخفیگاهش شناسایی و دستگیر شد، بیان داشت: با دستگیری ۳ سارق و مالخر اموال سرقتی هر ۴ متهم با دستور قضائی روانه زندان شدند و تحقیقات پلیسی برای دستگیری ۲ متهم فراری ادامه دارد.

بیشتر بخوانید:


برچسب ها :
دسته بندی : تله تایپ , حوادث , خبر داغ
ارسال دیدگاه