زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۱۰
» تله تایپ » رئیس رژیم صهیونیستی در گفتگو با بایدن: آمریکا هم‌پیمانی “قوی‌تر” از اسرائیل ندارد
تاریخ انتشار : 2020/11/18 - 13:03
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 121967
 125 بازدید

رئیس رژیم صهیونیستی در گفتگو با بایدن: آمریکا هم‌پیمانی “قوی‌تر” از اسرائیل ندارد

رئیس رژیم صهیونیستی در گفتگوی تلفنی با رئیس‌جمهور منتخب آمریکا پیروزی‌اش در انتخابات را تبریک گفت.

رئیس رژیم صهیونیستی در گفتگو با بایدن: آمریکا هم‌پیمانی “قوی‌تر” از اسرائیل ندارد

به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، روون ریولین، رئیس رژیم صهیونیستی در گفتگوی تلفنی با جو بایدن، رئیس‌جمهور منتخب آمریکا ضمن تبریک پیروزی وی در انتخابات، گفت:” آمریکا هیچ هم‌پیمانی قوی‌تر از اسرائیل ندارد و چیزی قوی‌تر از دوستی میان مردم آمریکا و اسرائیل نیست. همچنین رئیس‌جمهور آمریکا دوستی بزرگتر از رئیس اسرائیل ندارد همانطور که در طول سال‌ها این را ثابت کرده‌ایم.”

ریولین گفت: “به عنوان دوست قدیمی اسرائیل می‌دانی که دوستی ما برپایه ارزش‌هایی فراتر از سیاست‌های حزبی است. هیچ شکی نداریم که آمریکا تحت رهبری شما به امنیت و موفقیت اسرائیل پایبند خواهد بود. ”

وی گفت که امیدوار است با بایدن برای ایجاد پل‌های بیشتر در سرتاسر منطقه مثل توافق‌های عادی سازی روابط موسوم به “ابراهیم “فعالیت کند.

ریولین گفت: برای من مایه خوشحالی بود که از شما به عنوان معاون رئیس‌جمهور در قدس استقبال کردم و اکنون برایم مایه خوشحالی است که از شما به عنوان رئیس‌جمهور استقبال کنم.

بیشتر بخوانید:


برچسب ها :
دسته بندی : تله تایپ , خبر داغ , سیاسی
ارسال دیدگاه