زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۹
» بانک و بیمه » شما هم به موزه بانک ملی ایران دعوتید!
تاریخ انتشار : 2020/11/18 - 11:27
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 121896
 122 بازدید

شما هم به موزه بانک ملی ایران دعوتید!

شما می توانید در ایام اعمال محدودیت های تردد در پایتخت به منظور کنترل شیوع بیماری کرونا، به صورت رایگان، مجازی و نامحدود از موزه بانک ملی ایران دیدن کنید.

شما هم به موزه بانک ملی ایران دعوتید!

به گزارش پایگاه خبری تدبیرتازه نیوز به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور بازدید از موزه بانک ملی ایران به عنوان برگی از افتخارات ملی كشورمان، به صورت مجازی امکان پذیر است و علاقه مندان و گردشگران می توانند با مراجعه به سایت بانک به صورت مجازی از آثار آن دیدن کنند.

در موزه بانک ملی ایران اشیای قدیمی و با ارزشی شامل مجموعه های ارزشمند سکه ها، تابلوهای نفیس خوشنویسی، فرش و مینیاتور، نقاشی های مدرن و کلاسیک، مسکوکات، اشیای قیمتی و کهن اهدا شده از طرف بانک ها و یا شخصیت های برجسته، آثار قلمزنی، ادوات و ابزارهای تاریخی و قدیمی بانکداری و نیز اسناد معاملات بزرگ برای بازدید علاقه مندان به نمایش گذاشته شده است.

موزه بانک ملی ایران پذیرای صد ها علاقه مند به تاریخ این کشور است و به طور برنامه ریزی شده نیز تا کنون ده ها سفیر، وزیر، مورخ و دانشمند فعال در این حوزه، توانسته اند آن را بازدید کنند.


برچسب ها :
دسته بندی : بانک و بیمه
ارسال دیدگاه