زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۹
» بین الملل » دیدار وزیر خارجه امارات با نماینده سازمان ملل درباره احیای روند صلح خاورمیانه
تاریخ انتشار : 2020/11/17 - 11:54
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 121752
 92 بازدید

دیدار وزیر خارجه امارات با نماینده سازمان ملل درباره احیای روند صلح خاورمیانه

وزیر خارجه و همکاری های بین‌المللی امارات در جریان دیدار با هماهنگ کننده سازمان ملل در امور صلح خاورمیانه به بررسی راه‌های پیشبرد روند صلح منطقه پرداخت.

دیدار وزیر خارجه امارات با نماینده سازمان ملل درباره احیای روند صلح خاورمیانه

به نقل از خبرگزاری اماراتی «وام»، عبدالله بن زاید آل نهیان، وزیر خارجه و همکاری بین‌المللی امارات و نیکولای ملادینف، هماهنگ کننده سازمان ملل در امور صلح خاورمیانه در ابوظبی با یکدیگر دیدار کردند و در جریان این دیدار دو طرف در خصوص راه‌های پیشبرد روند صلح فلسطینی‌- اسرائیلی و احیای مذاکرات مستقیم بین دو طرف که در تقویت امنیت و ثبات خاورمیانه سهیم است، به بحث و تبادل نظر پرداختند.

عبدالله بن زاید در جریان این دیدار خاطرنشان کرد، تحقق صلح در منطقه خاورمیانه، منطقه را به سمت رشد و توسعه و شکوفایی راهبری می‌کند که در تحقق آرامش و رفاه ملت آن و نسل‌های آتی سهم به سزایی دارد.

وی بر تمایل امارات به تقویت همکاری خود با سازمان ملل و حمایت از برنامه‌های آن و همچنین حمایت از تلاش‌های جامعه جهانی به خاطر برقراری “ثبات و صلح” در جهان تاکید کرد.

بیشتر بخوانید:

  1. اوباما: رقبای آمریکا شاهد تضعیف ما هستند/ انتخابات نشان داد آمریکا دچار دو دستگی شدید است
  2. چگونگی بازگشت آمریکا به برجام نتانیاهو به حماس: ما را امتحان نکنید

برچسب ها :
دسته بندی : بین الملل , تله تایپ , خبر داغ
ارسال دیدگاه