زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۱۰
» بین الملل » درخواست چند وکیل و مقام انگلیسی برای تحریم چین
تاریخ انتشار : 2020/11/17 - 11:50
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 121744
 109 بازدید

درخواست چند وکیل و مقام انگلیسی برای تحریم چین

مقام‌های انگلیسی بر اساس یک پرونده مورد حمایت قانونگذاران که به وزیر خارجه این کشور ارائه شده، خواستار وضع تحریم علیه هشت مقام و سازمان چینی به بهانه نقش داشتن در سرکوب، شکنجه و سواستفاده از مسلمانان اویغور شده‌اند.

درخواست چند وکیل و مقام انگلیسی برای تحریم چین

به نقل از یاهونیوز، در این پرونده ادعا شده، آنها بخشی از یک کمپین گسترده سرکوب شامل عقیم سازی و سقط جنین، کار اجباری و دست زدن به “شکنجه و رفتار غیرانسانی و تحقیرآمیز” در کمپیهای نگهداری دسته جمعی هستند.

این گزارش که از سوی وکلای فعال در یک خیریه حقوق بشری به نام Redress جمع آوری شده و مورد حمایت 20 تن از اعضای پارلمان انگلیس قرار گرفته، نام این هشت فرد یا سازمان را برده و از وزیر امور خارجه انگلیس می‌خواهد به اعمال تحریم علیه آنها از جمله مسدود کردن دارایی‌های آنها و ممنوعیت مسافرتی بپردازد.

هر یک از افراد و سازمانهای نام برده شده در این گزارش قبلا از سوی یکی از واحدهای وزارت خزانه داری آمریکا به بهانه نقش جدی حقوق بشر در سین کیانگ از سال 2016 به بعد هدف تحریم قرار گرفته اند. این مورد در پی ارائه یک پرونده مشابه از سوی Redress به آمریکا رخ می‌دهد.

تیم لافتون، یک وزیر سابق در نامه‌ای به دومینیک راب، وزیر خارجه انگلیس و با حمایت قانونگذارانی همچون یان دونکان اسمیت و دیوید دیویس گفت، تحریم‌ها پاسخی “محکم و به موقع” به تدابیر سرکوبگرانه استفاده شده علیه اویغورها که هم اکنون در حال به کار گرفته شدن در تبت هستند، است.

بیشتر بخوانید:

  1. اولین کاری که بایدن باید انجام دهد

برچسب ها :
دسته بندی : بین الملل , تله تایپ , خبر داغ
ارسال دیدگاه