زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۹
» بانک و بیمه » حمایت بانک توسعه تعاون از فعالان گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز
تاریخ انتشار : 2020/11/15 - 16:59
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 121482
 131 بازدید

حمایت بانک توسعه تعاون از فعالان گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز

بانک توسعه تعاون در راستای حمایت از هنرمندان صنایع‌دستی و همچنین سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در حوزه گردشگری، تفاهم‌نامه‌ای با اداره میراث فرهنگی و گردشگری استان البرز منعقد کرد.

حمایت بانک توسعه تعاون از فعالان گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز

به گزارش  پایگاه خبری تدبیرتازه نیوز به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، این تفاهم‌نامه به منظور ایجاد و گسترش تعامل و همکاری برای ارائه خدمات بانکی به معرفی‌شدگان از طرف اداره کل گردشگری و میراث فرهنگی البرز منعقدشده است.

به این منظور کمیته راهبری با حضور یک نماینده از هر یک از نهادهای مربوط برای تهیه و تدوین ضوابط اجرایی مفاد این تفاهم‌نامه و نظارت بر امور اجرایی تشکیل شد.

سقف تسهیلات عمومی و اختصاصی ارائه‌شده مطابق باسیاست‌های اعتباری جاری بانک خواهد بود. بر اساس این تفاهم‌نامه مقرر شد تا اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز متقاضیان دریافت تسهیلات را شناسایی و به بانک توسعه تعاون معرفی کند. متقاضیان نیز با مراجعه و تکمیل مدارک مربوط با توجه به اولویت و ضوابط موفق به دریافت تسهیلات شوند.

لازم به ذکر است، بانک توسعه تعاون حمایت از هنرمندان و تولیدکنندگان صنایع‌دستی و هنرهای سنتی و همچنین سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در بخش احداث و راه‌اندازی طرح‌ها و پروژه‌های اقامتی، پذیرایی و گردشگری را جزو خط‌مشی و مسئولیت‌های خود می‌داند و بر همین اساس نیز تسهیلات لازم را در اختیار فعالان این حوزه قرار خواهد داد


برچسب ها :
دسته بندی : بانک و بیمه
ارسال دیدگاه