زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۹
» سلامت » ارائه راهکارهای درمان عارضه‌های عصبی ناشی از کرونا در نهمین کنگره علوم اعصاب
تاریخ انتشار : 2020/11/15 - 12:29
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 121361
 93 بازدید

ارائه راهکارهای درمان عارضه‌های عصبی ناشی از کرونا در نهمین کنگره علوم اعصاب

عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران از ارائه راهکارهای درمان عارضه های عصبی ناشی از کرونا در نهمین کنگره علوم اعصاب خبر داد و گفت و جدیدترین دستاوردهای علمی در حوزه علوم اعصاب در این کنگره مطرح خواهد شد.

ارائه راهکارهای درمان عارضه‌های عصبی ناشی از کرونا در نهمین کنگره علوم اعصاب

به گزارش پایگاه خبری تدبیرتازه نیوز ، دکتر امین جهانبخشی، عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران درباره برگزاری نهمین کنگره علوم اعصاب اظهار داشت: این کنگره نوزدهم، بیستم و بیست و یکم آذرماه سال جاری به صورت کاملاً مجازی و وبینار برگزار می‌شود و جدیدترین مباحث علمی مرتبط با علوم اعصاب در این کنگره مورد بحث و گفت‌وگو قرار می‌گیرد.

وی افزود: در این کنگره مهمانانی از خارج کشور همچنین اساتیدی ایرانی که در خارج از کشور زندگی می‌کنند و تعدادی از همکاران هیأت علمی، پژوهشگران و دانشجویان حضور خواهند داشت که اساتید و مهمانان خارجی سخنرانی‌هایی در کنگره ارائه می‌کنند.

این عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران ادامه داد: موضوع کرونا و علائم عصبی ناشی از آن در این کنگره به صورت یک پنل تخصصی در مورد بحث و گفتگو قرار می‌گیرد.

دکتر جهانبخشی با بیان اینکه علائم عصبی هرچند که جز علائم شایع ناشی از ابتلا به کرونا نیست، گفت:البته در بیش از ۱۰۰ مقاله منتشر شده در جهان مشخص شده است که افراد مبتلا به کرونا، علائم مختلف عصبی را ممکن است داشته باشند و بر همین اساس ما پنل ویژه‌ای را در این زمینه برای کنگره طراحی کردیم.

دبیر علمی بخش بالینی کنگره علوم اعصاب خاطرنشان کرد: درمان کرونا بیشتر بر اساس علوم پایه و ایمونولوژیک انجام می‌گیرد و معمولاً نگاه درمانی به موضوع علوم اعصاب در زمینه کرونا نداریم البته می توان با استفاده از علوم اعصاب درمان عارضه‌های عصبی ناشی از کرونا را مد نظر قرار دهیم که این مسائل به صورت مفصل در نهمین کنگره علوم اعصاب مورد بحث و گفت‌وگو قرار می‌گیرد و اساتید برجسته نظراتشان را در این زمینه مطرح می‌کنند و به نوعی تبادل اطلاعات به صورت کامل صورت خواهد گرفت.


برچسب ها :
دسته بندی : سلامت
ارسال دیدگاه