زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۱
» اجتماعی » نشست بررسی مشکلات زوجین و فرزندان طلاق برگزار شد
تاریخ انتشار : 2020/11/15 - 12:13
 کد خبر: 121339
 120 بازدید

در دادگستری اسلامشهر

نشست بررسی مشکلات زوجین و فرزندان طلاق برگزار شد

دادگستری کل استان تهران اعلام کرد: مسائل و مشکلات فرزندان طلاق و همچنین زوجینی که از هم جدا هستند و هنوز طلاق نگرفته‌اند در نشستی با حضور رییس دادگستری و بهزیستی شهرستان اسلامشهر مورد بررسی قرار گرفت.

نشست بررسی مشکلات زوجین و فرزندان طلاق برگزار شد

به نقل از روابط عمومی و رسانه دادگستری کل استان تهران، طی نشستی تخصصی، مسائل و مشکلات فرزندان طلاق و همچنین زوجینی که از هم جدا هستند و هنوز طلاق نگرفته‌اند با حضور رییس دادگستری و بهزیستی شهرستان اسلامشهر مورد بررسی قرار گرفت.

رضا کمیلی مقدم، رییس دادگستری شهرستان اسلامشهر در این جلسه با اشاره به حساسیت و لزوم ملاقات فرزندان طلاق با والدینشان بر رفع مشکلات موجود تاکید کرد.

وی در ادامه این نشست، قول مساعد جهت تدارک مکانی ایمن برای ملاقات والدین با فرزندان آنان را داد و بر همکاری و هماهنگی شهرداری این شهرستان جهت افزایش ساختمان با فضایی مناسب و مجهز تاکید کرد.

رییس دادگستری شهرستان اسلامشهر افزود: با تلاش دادگستری این شهرستان در حال حاضر تعداد ملاقات‌ها از سه الی چهار فرزند طلاق به ۱۸ نفر با همکاری اداره بهزیستی افزایش یافته است.

کمیلی مقدم خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش آمار طلاق ضرورت دارد، تعاملات گسترده‌ای در جهت پیشگیری از طلاق با کمک کارشناسان و روانشناسان از طریق مشاوره و مذاکره با زوجین در بهزیستی صورت پذیرد.

بیشتر بخوانید:


برچسب ها :
دسته بندی : اجتماعی , تله تایپ , خبر داغ , شهری
ارسال دیدگاه