زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۴
» تله تایپ » انصاری چگونه به پرسپولیس بازگشت؟
تاریخ انتشار : 2020/11/14 - 15:21
 کد خبر: 121219
 115 بازدید

انصاری چگونه به پرسپولیس بازگشت؟

کادر فنی پرسپولیس درخواست کرده مدافع این تیم که در لیست مازاد قرار داشت، به تمرینات بازگردد.

انصاری چگونه به پرسپولیس بازگشت؟

با شروع فصل نقل‌وانتقالات پیش فصل، با تصمیم یحیی گل‌محمدی، محمد انصاری و محسن ربیعی‌خواه در لیست مازاد پرسپولیس قرار گرفتند. از این رو ربیع‌خواه از پرسپولیس جدا شد اما داستان انصاری کمی تفاوت بود.

انصاری که در یکی از تمرینات پرسپولیس دچار مصدومیت شده بود، دوران نقاهت را پشت سر می‌گذاشت و از این رو نمی‌توانست به تیم دیگری بپیوندد با این حال مذاکراتی با پرسپولیس انجام داد رضایت‌نامه خود را بگیرد و پرسپولیس هم بتواند بازیکن جدید جذب کند اما از آنجایی که محمد نادری و شجاع خلیل‌زاده از پرسپولیس جدا شدند و این باشگاه به خاطر مشکلاتی در جذب بازیکن جدید ناکام ماند، در نهایت یحیی گل‌محمدی تصمیم گرفت درخواست ماندن محمد انصاری را به باشگاه بدهد.

پس از این موضوع، حمد مطهری به عنوان مربی تیم با انصاری تماس گرفت تا از او بخواهد به تمرینات باز گردد اما مدافع پرسپولیس در پاسخ می‌گوید که ابتدا باید تکلیف مطالباتش از فصل گذشته مشخص شود و بعد به تمرین برود.

پس از مصدومیت انصاری، مدیران قبلی باشگاه، زمانی که قصد داشتند به بازیکنان پول پرداخت کنند، درصد کمی به حساب او واریز می‌کردند و این درحالی بود که به سایر بازیکنان درصد بیشتری پرداخت می‌شد. از این رو در پایان فصل دریافتی همه بازیکنان از اصل قراردادادشان به بالا ٩۵ درصد رسید، درحالی که دریافتی انصاری ٨٠ درصد بود. به همین خاطر پس از درخواست گل‌محمدی برای حضور انصاری در تمرین، این مدافع مذاکراتی با مدیران این باشگاه انجام داد تا درباره طلب‌های فصل قبلش صحبت کند.

باشگاه پرسپولیس به انصاری اعلام کرده، به خاطر مشکلات مالی فعلا توانایی پرداخت مطالبات او را ندارد و انصاری هم موافقت کرده به باشگاه فرصت دهد تا مطالباتش پرداخت شود.

محمد انصاری عصر امروز در تمرین پرسپولیس حاضر می‌شود.

بیشتر بخوانید:


برچسب ها :
دسته بندی : تله تایپ , خبر داغ , ورزشی
ارسال دیدگاه