زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۳۱
» بین الملل » تظاهرکنندگان مخالف نتانیاهو: حالا نوبت توست کنار بروی!
تاریخ انتشار : 2020/11/08 - 10:13
 کد خبر: 120186
 105 بازدید

تظاهرکنندگان مخالف نتانیاهو: حالا نوبت توست کنار بروی!

هزاران شهروند اسرائیلی مخالف نتانیاهو شنبه شب با ابراز خرسندی از پیروزی بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، خواهان برکناری نتانیاهو از قدرت شدند.

تظاهرکنندگان مخالف نتانیاهو: حالا نوبت توست کنار بروی!

به نقل از اسپوتنیک، هزاران شهروند اسرائیلی مخالف با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در شهر قدس نسبت به پیروزی جو بایدن، نامزد دموکرات‌ها را در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا آنها با حمل پلاکاردهایی که بر روی آن عبارت «الان نوبت رفتن تو است» نوشته شده بود خواهان برکناری نتانیاهو شدند.

مخالفان نتانیاهو به رغم همه گیری کرونا اما به صورت هفتگی به خیابان‌ها می‌آیند تا خواسته خود برای کنار رفتن نتانیاهو به دلیل پرونده‌های فساد وی و سوء مدیریتش در خصوص بحران کرونا بیان کنند.

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا از برجسته ترین همپیمانان نتانیاهو به حساب می‌آمد که به وی برای غلبه بر بحران‌های داخلی‌اش که چیزی نمانده بود باعث کنار زدن وی از قدرت طی ماه‌های اخیر شود، بسیار کمک کرد.

در همین راستا، جنبش “پرچم‌های سیاه” که ترتیب دهنده تظاهرات علیه نتانیاهو است، اعلام کرد که آمریکا توانست از ترامپ رهایی یابد و در حال حاضر، “اسرائیل” باید همین کار را با نتانیاهو کند.

در این بیانیه آمده است: اسرائیل نیز باید رهبری جدیدی داشته باشد که به خاطر شهروندان و نه علیه آنان کار کند.

همچنین در تل آویو هزاران تن در میدان رابین تجمع کرده و برکناری نتانیاهو را خواستار شدند.

بیشتر بخوانید:


برچسب ها :
دسته بندی : بین الملل , تله تایپ , خبر داغ
ارسال دیدگاه