زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۹
» اجتماعی » ادامه فعالیت تلگرام با وضعیت فعلی به صلاح نیست
تاریخ انتشار : 2018/03/19 - 9:24
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 11943
 432 بازدید

دبیرشورای عالی فضای مجازی:

ادامه فعالیت تلگرام با وضعیت فعلی به صلاح نیست

دبیر شورای عالی فضای مجازی گفت: تلگرام برای چه پول دیجیتال عرضه می‌کند در حالی که می‌داند فقط در ایران می‌تواند مشتری جدی داشته باشد برای همین می گویم ادامه فعالیت تلگرام به صلاح نیست.

ادامه فعالیت تلگرام با وضعیت فعلی به صلاح نیست

به گزارش میزان، سیدابوالحسن فیروزآبادی در بخشی از یادداشت خود نوشت: تلگرام یک رسانه عقب افتاده است، کانال به دلیل یک طرفه بودن و فقدان هویت عقب افتاده‌ترین سرویس است که حتی لایک ودیس لایک هم ندارد.کانال‌های تلگرام نوعی ترویج لمپنیسم در کشور است. نوعی خبر رسانی یک طرفه، غوغا سالاری وایجاد فتنه است. روی این شبکه فیلتر شکن می‌گذارند، سوال این است اگر می‌خواهند شبکه پیام رسان در کشور‌ها ایجاد کنند پس چرا فیلترشکن روی آن قرار می‌دهند؟ مگر می‌خواهند درگیر شوند؟

 

فیروزآبادی در ادامه یادداشت خود می‌نویسد: چرا در این شبکه (تلگرام) پول مجازی می‌گذارند؟ چرا این کار را در فیس بوک انجام نمی‌دهند؟باید سوال کنید که تلگرام برای چه پول دیجیتال عرضه می‌کند در حالی که می‌داند فقط در ایران می‌تواند مشتری جدی داشته باشد. چرا این پول توسط تلگرام تولید شده و مردم در تولید این پول نقشی ندارند؟ در ایران که شامل تحریم است و مردم دنبال پول‌های جایگزین هستند و بعضی افراد ثروت خود را دایم به طلا، دلار، بیت کوین و… تغییر می‌دهند. ادامه فعالیت تلگرام با وضعیت فعلی به صلاح نیست.


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , اسلایدر اصلی
ارسال دیدگاه