زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۱۰
» بانک و بیمه » همایش مجازی سراسری شبکه فروش شرکت بیمه دی برگزار شد
تاریخ انتشار : 2020/10/31 - 10:05
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 118669
 112 بازدید

همایش مجازی سراسری شبکه فروش شرکت بیمه دی برگزار شد

این همایش امروز با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا با رعایت پروتکل های بهداشتی، باحضور محدود مدیران ستاد، شعب تهران و البرز در محل سالن پردیس ملت تهران برگزار شد و حدود ۹۰۰ نفر از همکاران و شبکه فروش از سراسر کشور از طریق فضای مجازی و پخش آنلاین در جریان همایش قرار گرفتند.

همایش مجازی سراسری شبکه فروش شرکت بیمه دی برگزار شد

به گزارش  تدبیرتازه نیوز به نقل ازروابط عمومی؛ مهندس محمدرضا کشاورز مدیرعامل شرکت بیمه دی در این همایش ضمن آرزوی سلامتی و تندرستی برای همه اعضای خانواده بزرگ بیمه دی، هدف از برگزاری این همایش را قدردانی از زحمات همه همکاران و شبکه فروش در کسب توفیقات شرکت دانست.

وی افزود: شرکت بیمه دی دستاوردهای ارزشمندی را در سال گذشته بدست آورد که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد؛ کسب مقام سود آورترین شرکت صنعت بیمه، کسب رتبه یک توانگری با نسبت ۲۰۸٪، کسب رتبه بهره وری کل عوامل و تأییدیه کفایت ذخایر از سوی بیمه مرکزی که نشان دهنده کیفیت بالای صورت های مالی این شرکت بوده است.

محمدرضا كشاورز در ادامه گفت: در حوزه خلق و افزایش دارایی ها علاوه بر حضور فعال در بازار سرمایه و سرمایه گذاری مناسب توانستیم بیشترین دارایی های فیزیکی را در دوره ۱۶ ساله فعالیت شرکت بیمه دی برای شرکت بوجود بیاوریم که از این نظر بازخورد مطلوبی در آمار کمّی و مالی را تا کنون شاهد بوده ایم.

مدیرعامل شرکت بیمه دی اظهار داشت: در حوزه شبکه فروش علاوه بر جذب نماینده در سراسر کشور، با برنامه ریزی و توانمند سازی این حوزه در صدد استمرار پیروزمندی ها و نگهداشت توفیقات پیشین هستیم. قطعاً با برنامه محوری و روش‌مندی می توانیم به سوی سود آوری پایدار، توسعه بسترهای دیجیتال و بیمه‌داری نوین حرکت کنیم.

مهندس کشاورز حمایت از نمایندگان و شبکه فروش را از برنامه های اصلی شرکت دانست و بیان کرد: برنامه های توسعه ای برای واگذاری اختیارات بیشتر به نمایندگان در دستور کار قرار دارد، همچنین از طریق به‌کارگیری ابزارهای تبلیغاتی در تلاش برای افزایش فروش هستیم که امیدواریم شبکه فروش شرکت در سراسر کشور از فرصت ایجاد شده حداکثر بهره‌وری را داشته باشند.

وی ضمن تقدیر از مشارکت شعب و نمایندگان در امور شرکت و به‌ویژه در نظام پیشنهادات، از ایشان خواست تا با توجه ویژه به رویکردهای نوظهور در حوزه الکترونیک، توانمندی های لازم برای ورود هرچه بیشتر به این عرصه را کسب نمایند.

در پایان این همایش از برگزیدگان فروش در مناطق چهارگانه از بین نمایندگان و شعب، با اهدای تندیس و جایزه نقدی تقدیر به‌عمل آمد.


برچسب ها :
دسته بندی : بانک و بیمه
ارسال دیدگاه