زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۶
» اجتماعی » نتایج کنکور سراسری اعلام شد
تاریخ انتشار : 2020/10/30 - 18:16
 کد خبر: 118598
 144 بازدید

نتایج کنکور سراسری اعلام شد

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام نتایج کنکور سراسری سال ۱۳۹۹ برای ورود به دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی خبر داد.

نتایج کنکور سراسری اعلام شد

فاطمه زرین‌آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، از اعلام نتایج کنکور سراسری خبر داد و گفت: نتایج کنکور سراسری سال ۱۳۹۹ برای ورود به دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی هم‌اکنون روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفته است.

او در ادامه بیان کرد: داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش قسمت کنکور سراسری روی بخش نتایج نهایی کنکور سراسری (رشته محل های با آزمون) کلیک کنند و با استفاده از دو روش (شماره داوطلبی – شماره شناسنامه) و (شماره پرونده – شماره شناسنامه) کارنامه خود را دریافت کنند.

او در ادامه بیان کرد: اسامی پذیرفته شدگان نهایی مختلف تحصیلی با آزمون دوره‌ای روزانه، نوبت دوم(شبانه)، دانشگاه پیام نور، پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی، موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی، رشته‌های تحصیلی مجازی، پردیس و دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور و همچنین رشته‌های تحصیلی پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شده و در سایت سازمان سنجش قابل دسترس است.

زرین‌آمیزی در ادامه اضافه کرد: پذیرفته شدگان برای اطلاع از نحوه ثبت نام، تاریخ و مدارک لازم برای ثبت نام از تاریخ ۱۴ آبان ماه ۹۹ به درگاه اطلاع رسانی دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل قبولی خود مراجعه کنند. عدم‌اقدام به موقع پذیرفته شدگان برای ثبت‌نام به منزله انصراف قطعی آن‌ها از تحصیل تلقی خواهد شد.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور اظهار داشت: متقاضیانی که هم در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و هم در ردیف پذیرفته‌شدگان دانشگاه آزاد اسلامی قرار گرفته باشند فقط می‌توانند در یک رشته ثبت‌نام کنند و مجاز به ثبت نام در دو رشته و دانشگاه نیستند.

زرین آمیزی در ادامه بیان کرد: آن‌ دسته از متقاضیانی که در مرحله اعلام نتایج رشته‌های تحصیلی پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی قرار دارند و در ردیف پذیرفته شدگان رشته‌های تحصیلی با آزمون نیز قرار گرفته‌اند باید در یکی از دو رشته قبولی ثبت نام کنند و ادامه تحصیل بدهند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش در ادامه افزود: برای پذیرفته شدگان و همچنین آن دسته از متقاضیانی که فرم انتخاب رشته اینترنتی خود را تکمیل کرده‌اند، ولی پذیرفته نشده‌اند، کارنامه علمی حاوی رتبه متقاضی در هر یک از کدرشته‌های انتخابی در بین متقاضیان تا روز پنجشنبه ۱۵ آبان ماه ۹۹ در سایت سازمان سنجش قرار داده خواهد شد.


برچسب ها :
دسته بندی : اجتماعی , تله تایپ , خبر داغ
ارسال دیدگاه