زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۹
» تله تایپ » عارضه عجیبی که باعث خون گریه کردن کودک ۲ ساله می‌شود+تصاویر
تاریخ انتشار : 2020/10/30 - 14:09
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 118571
 221 بازدید

عارضه عجیبی که باعث خون گریه کردن کودک ۲ ساله می‌شود+تصاویر

به گزارش تدبیر تازه نیوز به نقل از پایگاه خبری دیلی میل، میلی براون یک دختربچه دوساله اهل بدفوردشایر انگلیس […]

عارضه عجیبی که باعث خون گریه کردن کودک ۲ ساله می‌شود+تصاویر

به گزارش تدبیر تازه نیوز به نقل از پایگاه خبری دیلی میل، میلی براون یک دختربچه دوساله اهل بدفوردشایر انگلیس است که با کیست‌های خوش خیم زیر چشم چپش متولد شده است و همین موضوع باعث شده است هنگام گریه کردن به جای اشک، خون از چشم‌های او جاری شود.

پزشکان در بدو تولد به والدین او گفتند این کیست‌ها روی بینایی کودک تاثیری نخواهند گذاشت، با این حال، او برای انجام عمل جراحی نیز هنوز کوچک بود.

 

به گفته والدین میلی، او با این ناهنجاری لنفاوی متولد شد. در ابتدا این کیست‌ها چندان متورم نبودند، ولی با بزرگتر شدن میلی و بیشتر شدن گریه‌های او، تورم کیست‌ها شدت یافت. تا جایی که به جای اشک، خون از چشم چپ او جاری می‌شد و همین امر موجب کبود شدن چشم چپ او می‌شد.

گاهی مواقع اشک‌های خونی او به حدی بود که رهگذران فکر می‌کردند بخشی از صورت و چشم او زخمی شده است.

پزشکان معتقد بودند جاری شدن خون به جای اشک نشانه خوبی نیست و به والدین کودک پیشنهاد جراحی را دادند. او دو مرتبه تحت عمل جراحی قرار گرفت و کیست‌های لنفاوی از چشم او خارج شدند.

او در حال حاضر، در شرایط مناسبی قرار دارد، ولی پزشکان هشدار داده اند با تغییرات هورمونی در بدن او احتمال ایجاد دوباره کیست‌ها وجود دارد.


برچسب ها :
دسته بندی : تله تایپ , حوادث , خبر داغ
ارسال دیدگاه