زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۱۰
» تله تایپ » پیام حسن روحانی به اردوغان
تاریخ انتشار : 2020/10/29 - 12:05
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 118464
 146 بازدید

پیام حسن روحانی به اردوغان

رئیس‌جمهوری اسلامی ایران فرا رسیدن روز ملی جمهوری ترکیه به رئیس‌جمهور این کشور را تبریک گفت.

پیام حسن روحانی به اردوغان

حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهور در پیامی با تبریک فرا رسیدن روز ملی جمهوری ترکیه، بر اهمیت صیانت از روابط دوجانبه دو کشور بزرگ همسایه، در شرایط موجود بین‌المللی و شیوع ویروس کرونا در جهان تاکید کرد.

متن پیام رئیس جمهور به این شرح است؛

بسم‌الله الرحمن الرحیم

جناب آقای رجب طیب اردوغان

رئیس جمهوری ترکیه

فرا رسیدن روز ملی جمهوری ترکیه را به جناب‌عالی و مردم شریف کشورتان صمیمانه تبریک می‌گویم. همزمانی سالروز استقلال جمهوری ترکیه با دوازدهم ربیع‌الاول، میلاد با سعادت پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) را به فال نیک گرفته و برای ملت ترکیه ایامی پر خیر و برکت آرزومندم.

با عنایت به پیوندهای فرهنگی و تاریخی میان دو ملت ایران و ترکیه، امیدوارم روابط دوستانه و برادرانه دو کشور در عصر حاضر نیز بیش از پیش تقویت گردیده و ظرفیت‌های فراوان موجود برای همکاری در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، علمی و بهداشتی، شناسایی و مورد توجه دو کشور قرار گیرد.

در شرایط موجود بین‌المللی و شیوع ویروس کرونا در جهان، صیانت از روابط دوجانبه دو کشور بزرگ همسایه، اهمیت بسزایی داشته و در این میان همکاری‌های بهداشتی و بازرگانی از اولویت بیشتری برخوردار است.

از خداوند متعال سلامتی و موفقیت آن‌جناب و بهروزی مردم جمهوری ترکیه را مسألت دارم.

بیشتر بخوانید:


برچسب ها :
دسته بندی : تله تایپ , خبر داغ , سیاسی
ارسال دیدگاه