زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۹
» تله تایپ » اظهارات پیرلو پس از شکست برابر بارسلونا
تاریخ انتشار : 2020/10/29 - 9:19
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 118385
 113 بازدید

اظهارات پیرلو پس از شکست برابر بارسلونا

سرمربی یوونتوس پس از شکست برابر بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا با رسانه ها صحبت کرد.

اظهارات پیرلو پس از شکست برابر بارسلونا

به نقل از آس، یوونتوس چهارشنبه شب در لیگ قهرمانان اروپا با دو گل مغلوب بارسلونا شد. آندره‌آ پیرلو پس از بازی گفت: درباره نخستین بازی های مان در این رقابت ها صحبت می کنیم. ما تیمی هستیم که به زمان نیاز داریم و در حال یادگیری هستیم. مطمئن هستم این دیدار برای ما یک درس خواهد بود. برابر بارسا از سطح خود فاصله داشتیم. باید خیلی بهتر شویم تا به آن برسیم.

آلوارو موراتا در این دیدار سه گل برای یوونتوس به ثمر رساند که هر سه توسط VAR مردود اعلام شد. سرمربی ایتالیایی در این رابطه اظهار کرد: نمی دانم در رابطه با گل ها بد شانس بودیم یا نه. باید از خیلی جهات بهتر شویم.

پیرلو درباره درباره بدتر بودن این یوونتوس نسبت به فینال ۲۰۱۵ لیگ قهرمانان گفت: نمی توان مقایسه کرد. درباره یک تغییر صحبت می کنیم. ما در شروع پروژه مان قرار داریم و باید کمی صبور بود.

سرمربی یوونتوس در مورد نبود کریستیانو رونالدو اظهار کرد: نبودش روی بازی تاثیر داشت. او بازیکن خیلی مهمی برای ما است و در صورت حضورش ما قدرتمند تر می شویم و بهتر بازی می کنیم. امیدوارم هر چه زودتر بهبود یابد.

بیشترذ بخوانید:


برچسب ها :
دسته بندی : تله تایپ , خبر داغ , ورزشی
ارسال دیدگاه