زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۱۰
» بین الملل » انصارالله خطاب به عربستان: جنگ، دیگر به نفعتان نیست/ ترور وزیر ورزش بی پاسخ نمی ماند
تاریخ انتشار : 2020/10/28 - 11:19
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 118309
 100 بازدید

انصارالله خطاب به عربستان: جنگ، دیگر به نفعتان نیست/ ترور وزیر ورزش بی پاسخ نمی ماند

عضو شورای سیاسی جنبش انصارالله یمن به ائتلاف عربی تحت امر عربستان نسبت به پاسخ به ترور وزیر یمنی و حمله به عمق عربستان هشدار داد.

انصارالله خطاب به عربستان: جنگ، دیگر به نفعتان نیست/ ترور وزیر ورزش بی پاسخ نمی ماند

به نقل از المیادین، محمد البخیتی، عضو شورای سیاسی جنبش انصارالله یمن گفت، طرفی که در جنایت ترور حسن زید، وزیر جوانان و ورزش در دولت صنعاء دست دارد، همان کشورهای ائتلاف متجاوز هستند که از ابتدای جنگ، این وزیر را در فهرست اهداف خود قرار داده بودند؛ حال هرچند که انجام این ترور توسط مزدورانشان انجام شده باشد.

البخیتی تصریح کرد: این ترور بدون پاسخ نخواهد ماند و حق مردم یمن است به روشی که مناسب می‌بیند، پاسخ دهند. هدف قرار دادن یکی از وزیران دولت، به منزله تشدید تنش است که با تشدید تنش مشابهی با آن مقابله خواهد شد و این چیزی است که رخ می‌دهد و ما حملات خود به عمق عربستان را بیشتر کرده‌ایم.

وی درخصوص حملات مکرر به فرودگاه بین المللی أبها در عربستان گفت: فرودگاه‌هایی که ائتلاف متجاوز برای هدف قرار دادن یمن از آنها استفاده می‌کند، مورد هدف حملات ما قرار می‌گیرد تا از هدف قرار گرفتن غیرنظامیان که عادت این ائتلاف متجاوز است، جلوگیری کنیم.

البخیتی درمورد احتمال دنبال کردن چنین حملاتی اظهار کرد: ممکن است به مرزهای شمالی اکتفا نکنیم و به انجام حملات بزرگ متوسل شویم به همین دلیل به عربستان می‌گوییم که دیگر جنگ به نفع شما نیست و توقف آن، منفعت مشترک است.

وی افزود: اما تصمیم توقف جنگ، دیگر کاملاً در دست عربستان و امارات نیست، بلکه به دست اسرائیل و آمریکا افتاده است.

این مقام یمنی تصریح کرد، عادی سازی با اسرائیل، اقتضا می‌کند که این جنگ تکمیل شود.

البخیتی عنوان داشت: نیروهای مسلح یمن در مرحله جدیدی وارد می‌شوند که مرحله فروپاشی در جبهه دشمن است.

بیشتر بخوانید:


برچسب ها :
دسته بندی : بین الملل , تله تایپ , خبر داغ
ارسال دیدگاه