زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۲۹
» تله تایپ » زیدان: از مرحله گروهی صعود می‌کنیم
تاریخ انتشار : 2020/10/28 - 11:16
 کد خبر: 118306
 98 بازدید

زیدان: از مرحله گروهی صعود می‌کنیم

سرمربی رئال مادرید مطمئن است تیمش از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به دور بعد صعود می‌کند.

زیدان: از مرحله گروهی صعود می‌کنیم

به نقل از آس، رئال مادرید سه شنبه شب در هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا شکست ۲ بر صفر برابر مونشن گلادباخ را به تساوی ۲ بر ۲ تبدیل کرد. کاسمیرو گل مساوی را در وقت های اضافه به ثمر رساند تا سفیدپوشان نخستین امتیاز خود را در این رقابت ها به دست آورند. زین الدین زیدان پس از بازی گفت: تیم همان چیزی بود که نشان داد. واکنش نشان داد. نیمه اول خیلی خوب بود. متاسفانه گل اول را دریافت کردیم اما ناامید نشدیم و به جبران فکر کردیم حتی وقتی نتیجه ۲ بر صفر شد. این ویژگی تیم ماست و به آن خیلی افتخار می کنم‌. همیشه خواهان پیروزی هستیم و از تساوی خشنود نیستیم.

سرمربی رئال مادرید در ادامه افزود: در نیمه اول مالکیت توپ را در اختیار داشتیم اما خیلی موقعیت نداشتیم. شایسته تساوی بودیم اما کمی بهتر از حریف بودیم. امتیاز مهمی را به دست آوردیم.

سرمربی فرانسوی درباره وضعیت گروه گفت: می دانیم جدول چگونه است. موقعیتمان مانند سال گذشته است. مطمئن هستم از مرحله گروهی صعود می کنیم. می دانیم اگر به این شکل بازی کنیم چه چیزهایی را می توانیم به دست آوریم. پایان خوبی داشتیم که آن از همه مهم تر است.

زیدان در پایان اظهار کرد: از بازی هایی که پیش رو داریم آگاه هستیم و توقفی وجود نخواهد داشت. برای همه سال سختی خواهد بود. اکنون باید احساس غرور کرد. زمانی که ۲ بر صفر در زمین حریف عقب هستید شرایط سخت می شود. بازگشت به بازی و زدن دو گل نشان دهنده شخصیت تیم است.‌

بیشتر بخوانید:


برچسب ها :
دسته بندی : تله تایپ , خبر داغ , ورزشی
ارسال دیدگاه