زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۱۰
» تله تایپ » علیپور: لایحه موافقتنامه بین دولت‌های ساحلی دریای خزر ارتباطی با تقسیم این دریا ندارد
تاریخ انتشار : 2020/10/28 - 11:10
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 118300
 126 بازدید

علیپور: لایحه موافقتنامه بین دولت‌های ساحلی دریای خزر ارتباطی با تقسیم این دریا ندارد

نایب رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: لایحه موافقت‌نامه بین دولت‌های ساحلی دریای خزر صرفا در زمینه‌ حمل و نقل بوده و ارتباطی با تساوی این دریا ندارد.

علیپور: لایحه موافقتنامه بین دولت‌های ساحلی دریای خزر ارتباطی با تقسیم این دریا ندارد

کمال علیپور بنکداری در جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی لایحه موافقت‌نامه بین دولت‌های ساحلی دریای خزر در تذکری بیان کرد: براساس آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی موافقان و مخالفان در هر موضوعی باید اطلاعات صحیح و دقیق به مردم و نمایندگان ارائه کنند و حق ندارند اطلاعات غلط به مردم بدهند.

وی در ادامه اظهار کرد: در بررسی لایحه موافقت‌نامه بین دولت‌های ساحلی دریای خزر در زمینه‌ی حمل و نقل شاهد بودیم یکی از مخالفان موضوع را به گونه‌ای مطرح کرد که گویا ما داریم دریای خزر را به طور مساوی تقسیم می‌کنیم. در حالی که این موضوع صحت ندارد. این موافقت‌نامه قطعا ارتباطی با تقسیم دریای خزر ندارد.

نماینده مردم قائمشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این موافقت‌نامه مربوط به حذف روادید در حمل و نقل کالا بوده و به این موضوع باز می‌گردد و ارتباطی با تقسیم دریای خزر ندارد.

بیشتر بخوانید:


برچسب ها :
دسته بندی : تله تایپ , خبر داغ , سیاسی
ارسال دیدگاه