زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۳۰
» تله تایپ » تصویر ساده‌ای که رازهای درونتان را برملا می‌کند
تاریخ انتشار : 2020/10/27 - 15:21
 کد خبر: 118240
 335 بازدید

تصویر ساده‌ای که رازهای درونتان را برملا می‌کند

با نگاه کردن به تصاویر زیر، اولین تصویری که به چشم شما می‌آید، حقایق شخصیتتان را مشخص می‌کند.

تصویر ساده‌ای که رازهای درونتان را برملا می‌کند

کارل گوستاو یونگ، روانپزشک و روانکاو مشهور سوئیسی در قرن بیستم بود که از آزمایش‌های مبتنی بر معاشرت خود به عنوان یک دروغ‌سنج استفاده می‌کرد، زیرا این گونه تست‌های شخصیت‌شناسی به پاسخی سریع نیاز دارند؛ به طوری که افرادی که این آزمایش را انجام می‌دهند، فرصت فکر کردن درباره آن چه را که می‌بینند، ندارند.

به تصویری که در ادامه می‌بینید، نگاه کنید و اطلاعاتی از ضمیر ناخودآگاه خود به دست آورید، چراکه ویژگی‌های ضمیر ناخودآگاهتان به طور معمولی در زندگی عادیتان، درون شما پنهان است. پس آرام باشید و اولین حیوانی که در عکس زیر, توجه شما را به خود جلب می‌کند، نام ببرید و در توضیحات، درباره شخصیت خود بیشتر بخوانید.

گربه

این انتخاب نشان‌ دهنده این است که شما تمایلی برای شروع کار در آغاز هفته ندارید و بیشتر برای تعطیلات اشتیاق دارید؛ به طوری که دوست دارید زمان خود را صرف استراحت کنید.

شما جزء افرادی هستید که به پایان روز کاری خود بیشترین علاقه را دارید و دوست دارید هرچه زودتر به خانه بازگردید، روی یک صندلی راحت بنشینید، کتاب مورد علاقه‌تان را بخوانید و برنامه تلویزیونی محبوبتان را تماشا کنید.

سگ

شما حمایت دوستانتان را حس می‌کنید و با پشتیبانی آن‌ها برای حل هر مشکلی آماده هستید و روحیه جنگنده خوبی هم دارید، اما به این توجه کنید که دوستانتان همیشه کنار شما نیستند و باید برخی از مشکلات خود را به تنهایی حل کنید.

به هر حال، افرادی که اطراف شما هستند، برنامه‌های خود را تغییر می‌دهند و شاید در برخی مسائل به شما کمک نکنند، اما با این وجود شما جزء افرادی هستید که حاضر به انجام این کار نیستید، چون نمی‌خواهید کسی را از خودتان ناامید و ناراحت کنید.

شیر

شما شخصیتی مقاومت‌ناپذیر دارید و دیگران در مورد این ویژگی شما, با خودتان زیاد صحبت می‌کنند، بدین معنی که یک مشخصه‌ای درونتان وجود دارد که توجه مردم را به خود جلب می‌کند، اما آن مشخصه قطعا مدل موی شما نیست و همین مسئله باعث احترام، تحسین و همچنین حسادت می‌شود.

قاطعانه در مورد دیگران قضاوت نکنید، چون گاهی اوقات کمی با غرور رفتار می‌کنید که بهتر است رفتار خود را تغییر دهید و خودتان را با دیگران برابر بدانید.

اسب

در حال حاضر، چیزی آزادیتان را محدود کرده است. شاید کارمندی هستید که برای گرفتن مرخصی از رئیستان، استرس دارید، اما باید آرامش خود را حفظ کنید و به یاد آورید که همه به استراحت نیاز دارند، اما در حال حاضر لازم است که مانند اسب استقامت و کارآیی خود را بالا ببرید.

قو

شما عاشق شده‌اید و به همین دلیل است که همه‌ چیز را در اطراف خود فوق‌العاده می‌دانید و آنقدر حال شما خوب است که حتی کسی را که با بدخلقی با شما صحبت می‌کند، فردی خوب می‌دانید، اما بهتر است همین حس را مدام در زندگی خود, حداقل تا زمان دریافت حقوقتان, حفظ کنید.

پنگوئن

دوباره نگاه کنید. آیا در تصویر, واقعا یک پنگوئن توجه شما را جلب کرده است؟

این تخیل فوق العاده شماست که دوستانتان را هم متحیر کرده و باعث شده است هر کسی که برای اولین بار شما را ملاقات می‌کند، گیج شود.

کدام حیوان توجه شما را جلب کرد؟ با ما در میان بگذارید و در نظرات از یافته‌های خود درباره جنبه‌های نهفته شخصیتتان بنویسید.

بیشتر بخوانید:


برچسب ها :
دسته بندی : تله تایپ , خبر داغ , مطالب خواندنی
ارسال دیدگاه