زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
» تله تایپ » دلیل تأخیر در واگذاری استقلال نسبت به پرسپولیس به بخش خصوصی چیست؟
تاریخ انتشار : 2020/10/26 - 15:33
 کد خبر: 118000
 112 بازدید

دلیل تأخیر در واگذاری استقلال نسبت به پرسپولیس به بخش خصوصی چیست؟

بر اساس برنامه زمانبندی قرار است سهام باشگاه پرسپولیس اوایل آذرماه در فرابورس عرضه شود.

دلیل تأخیر در واگذاری استقلال نسبت به پرسپولیس به بخش خصوصی چیست؟

بر اساس برنامه زمانبندی شده توسط وزارت ورزش و جوانان و سازمان خصوصی‌سازی به احتمال زیاد قرار است عرضه سهام باشگاه پرسپولیس اواخر آذر تا اوایل دی ماه در فرابورس نهایی شود.
طی چند ماه اخیر برهی از هواداران استقلال به دلیل اولویت داشتن پرسپولیس و واگذاری زودهنگام این تیم به بخش خصوصی انتقداتی را به وزارت ورزش داشتند اما اکنون یه منبع آگاه در وزارت ورزش و جوانان دلیل این موضوع را سال مالی زودهنگام پرسپولیس اعلام کرده است. دلیل سبقت پرسپولیس نسبت به استقلال این است که سال مالی پرسپولیس از ابتدا آخر شهریورماه تعیین و سال مالی استقلال پایان مهرماه تعیین شده است. به همین دلیل آبی پوشان با یک ماه تأخیر نسبت به رقیب سنتی خود وارد بورس خواهند شد.
پیش از این مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان درباره واگذاری سهام سرخابی‌ها به بخش خصوصی گفته بود: از روزی که مجوز واگذاری سرخابی ها را در تاریخ ۱۸ فروردین ۹۹ از هیات عالی واگذاری شرکت‌های دولتی گرفتیم، برنامه زمانبندی داشتیم که طبق آن پیش رفتیم. تمام تلاش بر این است تا قبل از پایان سال این موضوع انجام شود، اما ان‌شاالله زودتر صورت می گیرد. فکر می‌کنم کار واگذاری را تا پاییز ۱۳۹۹ انجام دهیم تا ۲ باشگاه به صورت فرابورس به مردم، هواداران و علاقمندان واگذار شود.

بیشتر بخوانید:


برچسب ها :
دسته بندی : تله تایپ , خبر داغ , ورزشی
ارسال دیدگاه