زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۱۰
» تله تایپ » تغییر 50 درصدی پرسپولیس از ابتدا تا فینال لیگ قهرمانان آسیا!
تاریخ انتشار : 2020/10/26 - 15:14
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 117984
 108 بازدید

تغییر 50 درصدی پرسپولیس از ابتدا تا فینال لیگ قهرمانان آسیا!

پرسپولیس از اولین بازی‌اش در رقابتهای این فصل لیگ قهرمانان آسیا، تا مسابقه فینال چقدر تغییر داشته است؟

تغییر 50 درصدی پرسپولیس از ابتدا تا فینال لیگ قهرمانان آسیا!

به گزارش فوتبالی، این عکس تیمی پرسپولیس در اولین بازی‌اش در رقابتهای این فصل لیگ قهرمانان است. دیداری که 22 بهمن سال گذشته برگزار شد و شاگردان یحیی گل‌محمدی با نتیجه 0-2 به الدحیل قطر باختند.
از آن تاریخ تا امروز، 6 بازیکن حاضر در این عکس از پرسپولیس جدا شدند تا پرسپولیس با تغییراتی 50 درصدی به نسبت شروع کارش در لیگ قهرمانان، آماده فینال شود.
علیرضا بیرانوند به آنتورپ رفت. محمد نادری در انتقالی جنجالی به استقلال پیوست. علی علیپور راهی ماریتیمو شد. ربیع‌خواه را یحیی نخواست و روی نامش خط قرمز کشید. مهدی ترابی به العربی ملحق شد و شجاع خلیل‌زاده هم جدیدترین نماینده فوتبال ایران در لیگ ستارگان قطر است تا اینگونه پرسپولیس، حداقل 6 بازیکن اصلی‌اش در ابتدای لیگ قهرمانان را در مسابقه فینال در اختیار نداشته باشد چرا که وحید امیری هم به دلیل محرومیت، در فینال لیگ قهرمانان حضور ندارد.
جالب اینکه در آن بازی، کریستین اوساگونا و آنتونی استوکس به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شدند که هیچکدام از آنها دیگر جایی در پرسپولیس ندارند.

بیشتر بخوانید:


برچسب ها :
دسته بندی : تله تایپ , خبر داغ , ورزشی
ارسال دیدگاه