زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
» تله تایپ » جزئیات حادثه مرگبار در ایستگاه متروی توحید
تاریخ انتشار : 2020/10/26 - 14:55
 کد خبر: 117962
 126 بازدید

جزئیات حادثه مرگبار در ایستگاه متروی توحید

مدیر روابط عمومی شرکت متروی تهران در مورد حادثه در ایستگاه در حال ساخت متروی توحید و مرگ سه نفر توضیحاتی ارائه کرد.

جزئیات حادثه مرگبار در ایستگاه متروی توحید

حمید هیدارن مدیر روابط عمومی شرکت متروی تهران در مورد حادثه در ایستگاه در حال ساخت متروی نواب گفت: در کارگاه ایستگاه در حال ساخت مترو (ایستگاه توحید)، ساعت ۱۰ روز دوشنبه پنجم آبان ماه ۱۳۹۹ بر اثر وقوع یک حادثه، ۳ تن از کارگران پیمانکار کارگاه (متاسفانه دو جوشکار نیروی پیمانکار و یک اپراتور دستگاه بالابر پیمانکار) ایستگاه R ۷ (تقاطع خیابان‌های آزادی و شهید نواب صفوی) جان به جان آفرین تسلیم کردند.

وی با بیان اینکه بر اساس اطلاعات اولیه، علت حادثه مذکور خروج کابین دستگاه بالابر پیمانکار پروژه از روی ریل و سقوط آن بوده است، اظهار کرد: البته اطلاعات تکمیلی پس از انجام تحقیقات تیم کارشناسی حادثه که در محل مستقر هستند، حاصل خواهد شد.

وی گفت: در این حادثه با تلاش وصف ناپذیر نیرو‌های خدوم سازمان آتش نشانی، نفراتی که در کارگاه ایستگاه R ۷ مشغول کار بودند، از محل به سلامت به خارج کارگاه منتقل شدند، اما متاسفانه اپراتور دستگاه بالابر و دو نفر جوشکار بر اثر سقوط آسانسور کارگاهی فوت کردند.

وی افزود: تحقیقات اولیه حاکی از آن است که دستگاه بالابر مذکور در تاریخ ۳۱ شهریور ماه امسال، پس از بازرسی ادواری، گواهی تایید سلامت بر اساس استاندارد‌های مرجع ملی و بین المللی از مبادی قانونی ذیربط دریافت داشته است.

بیشتر بخوانید:


برچسب ها :
دسته بندی : تله تایپ , حوادث , خبر داغ
ارسال دیدگاه