زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
» تله تایپ » وطن فروشان ایرانی که خواهان تحریم کشورمان هستند را بشناسید
تاریخ انتشار : 2020/10/26 - 14:36
 کد خبر: 117931
 251 بازدید

وطن فروشان ایرانی که خواهان تحریم کشورمان هستند را بشناسید

مردم ایران درحالی تحت شدیدترین تحریم‌های ظالمانه دولت آمریکا قرار گرفته‌اند، که برخی از افراد به ظاهر ایرانی در به وجود آمدن این تحریم‌ها موثر بوده‌اند.

وطن فروشان ایرانی که خواهان تحریم کشورمان هستند را بشناسید

تحریم واژه نام آشنا برای ایرانیان که هر از گاهی هم اخبار جدیدی از آن در رسانه‌ها شنیده می‌شود. هفته گذشته بود که تحریم تسلیحاتی ایران بعد از ۱۰ سال و علی‌رغم تلاش‌های آمریکا به پایان رسید.

واقعیت این است که آمریکایی‌ها به هر بهانه‌ای سعی می‌کنند که ایران را تحریم کنند و گاهی اوقات آنقدر آش شان شور می‌شود که افرادی را که تحریم بوده‌اند را دوباره تحریم می‌کنند! و یا به تحریم‌های عجیب مانند تحریم ۳ زندان (زندان وکیل‌آباد مشهد، زندان عادل‌آباد شیراز، زندان ارومیه) دست می‌زنند. حتی برخی تحلیلگران معتقدند وضع چنین تحریم‌های عجیبی به این دلیل است که کفگیر تحریم‌های ایالات متحده علیه ایران به ته‌دیگ خورده است.

از اول خرداد ۱۳۵۹ تا هفدهم مهرماه ۱۳۹۹ (که آمریکا ۱۸ نهاد مالی ایرانی را به لیست تحریم‌هایش اضافه کرد) مردم ایران تحت شدیدترین و ظالمانه‌ترین تحریم‌ها قرار گرفته‌اند؛ هربار به یک بهانه از ادعای عدم رعایت حقوق بشر گرفته تا اتهام حمایت از تروریسم و دروغ ساخت بمب هسته‌ای.

در خباثت آمریکایی‌ها شکی نیست، جنایت آن‌ها برهمگان مشخص است، اما خیانت عده‌ای از ایرانیان برای تحریم‌های بیشتر قابل تامل است، کسانی که از ایرانی بودن تنها تولد در جغرافیای آن را دارند و امروزه مزدور و وطن فروش لقب گرفته‌اند.

به همین بهانه نگاهی می‌اندازیم به ایرانی‌هایی که خواهان تحریم ایران و تشدید فشار بر هموطنانشان هستند.

* شیرین عبادی؛ برنده صلح نوبل که خواستار تحریم مردم کشور است

شیرین عبادی که به دلیل اظهارات ضدایرانی‌اش برنده جایزه صلح نوبل هم شده سال گذشته در سخنرانی خود در پارلمان کانادا خواستار تحریم‌های حداکثری علیه مردم ایران شد.

این فعال به اصلاح حقوق بشر در آخرین اظهارات خود خواستار آن شده تا کلیه رشته‌های ورزشی ایران به‌مدت یک سال محروم شوند. وی با انتشار ویدیویی خطاب به فدراسیون‌های ورزشی دیگر کشور‌ها و سازمان‌های بین‌المللی مدعی آن شده که دخالت سیاسی جمهوری اسلامی ایران در امر ورزش منتج به نارضایتی‌های عمومی و فرار بسیاری از ورزشکاران از کشور شده است. او در این باره مدعی شد: «اعتراضات ورزشکاران به جایی نمی‌رسد، بنابراین از کلیه فدراسیون‌های ورزشی جهان خواهش می‌کنم تا به مدت یک سال ایران را محروم کنند و اجازه شرکت بین‌المللی در هیچ زمینه‌ای به دولت ایران ندهید.»

* رضا ربع پهلوی؛ مردم ایران قدردان تحریم‌ها هستند

رضا ربع پهلوی فرزند شاه مخلوع ایران که در تبعید برای تحقق آرزوی چهل‌ساله و براندازی حکومت اسلامی در ایران در تکاپوست، در گفتگو با نشریه آمریکایی نیوزویک با حمایت ار تحریم‌ها عنوان کرد که مردم ایران تحریم‌های آمریکا را درک و از آن قدردانی کنند!

وی همچنین برای توجیه سیاست‌های خصمانه امریکا علیه ملت ایران، مدعی شده که واشنگتن با اقدامات محدودکننده‌ای نظیر تحریم، از بی‌ثبات‌سازی منطقه و جهان توسط جمهوری اسلامی جلوگیری می‌کند.

* مریم رجوی؛ سینه‌چاک تحریم‌ها

شکی وجود ندارد که بسیاری از تحریم‌های جنایتکارانه علیه ایران از طریق سازمان منافقین پیشنهاد می‌شود.

مریم رجوی از تحریم‌های جدید آمریکا علیه حکومت ایران استقبال کرد. رجوی در جدیدترین تحرکاتش با حضور در کنفرانس ضدایرانی ” ضرورت تحریم” از تصویب تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران استقبال کرد.

* مسیح علینژاد؛ از دیدار با پمپئو تا پیگیری تحریم ورزش ایران

مسیح علینژاد که سند قراداد‌های مالی‌اش برای راه‌اندازی پروژه‌های ضدایرانی چند سال پیش سروصدای زیادی به پا کرده بود، حالا سراغ کمپین تحریم ورزش ایران رفته تا دلخوشی مردم ایران در شرایط سخت کرونا و تحریم اقتصادی را هم از بین ببرد.

این عنصر فراری در فرودین امسال هم عنوان کرده بود که کرونا دلیل برای پایان دادن تحریم ایران نیست و باید دولت آمریکا تحریم مردم ایران را افزایش دهد.

علینژاد بار‌ها در محافل ضدایرانی سخنرانی کرده و درسال ۹۷ نیز علنا با مایک پومپئو، وزیر امور خارجه آمریکا دیدار کرد و خواهان تحریم برخی از نهاد‌های ایرانی شد.

* امیرعباس فخرآور؛ تلاش برای تحریم نفت

امیرعباس فخرآور از فعالان سیاسی اپوزیسیون است که برای براندازی حکومت ایران و محدود کردن درآمد‌های ارزی ایران تلاش کرده و کارنامه سیاهی برای خودش دست و پا کرده است.

وی چندی پیش در شبکه من وتو به صراحت اذعان کرد که ۱۵ سال وقت گذاشته تا پرونده تحریم نفت ایران وارد کنگره آمریکا شد؛ پرونده‌ای که در نهایت در سال ۲۰۱۲ تصویب شد.

* شاپرک شجری زاده از خیابان انقلاب تا درخواست تحریم ایران

شاپرک شجری زاده که با کشف حجابش در پروژه‌ای با عنوان «دختران خیابان انقلاب» مشهور شد و سپس به خارج از کشور گریخت، با حضور در کنفرانس ضدایرانی در پارلمان کانادا شرکت کرد و علنا خواستار اعمال تحریم علیه ایران شد.


نازنین بنیادی؛ بازیگری که نقش ضدایرانی بازی می‌کند

«نازنین بنیادی» بازیگر هالیوودی که با شبکه‌های ماهواره‌ای اپوزیسیون همکاری دارد، ضمن حمایت از سیاست‌های ظالمانه آمریکا علیه کشورمان، تحریم ایران را به “شیمی درمانی” تشبیه کرد و آن را برای مردم لازم دانست! تا این صحبت‌های او علاوه بر واکنش‌های داخل کشور، از سوی ایرانیان خارج از کشور هم مورد انتقاد شدید قرار گرفت.

احمد باطبی؛ از پیراهن خونی تا لقمه خونی

«احمد باطبی» از عناصر اپوزیسیونی است که با حوادث ۱۸ تیر ۱۳۷۸ و با بالا بردن یک پیراهن ظاهرا خونی، اسم و رسمی در رسانه‌های غربی برای خود دست و پا کرد و و از این طریق توانست به آمریکا فرار کند و پناهندگی بگیرد.

وی در زمان روی کار آمدن دونالد ترامپ به همراه ۲۹ تن از عماصر ضدانقلاب طی نامه‌ای به رئیس جمهور آمریکا ارسال خواستار تشدید تحریم ملت ایران شدند؛ این نامه خائنانه بازتاب زیادی در بین مردم ایران داشت و به‌عنوان سندی بر مزدوری مخالفان جمهوری‌اسلامی شناخته شد.


اسامی نویسندگان نامه به ترامپ

البته به این لیست می‌توان افراد بیشتری را اضافه کرد و حتی عوامل شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان که با دروغ‌ها و گزارش‌هایشان زمینه تحریم بیشتر را فراهم کردند در این دایره می‌گنجند. به طور مثال ایران اینترنشنال در اوج کرونا با گزارش‌های دروغش مانع از ورود کیت‌های تشخیص کرونا از کره جنوبی به ایران شد.

بیشتر بخوانید:


برچسب ها :
دسته بندی : تله تایپ , خبر داغ , مطالب خواندنی
ارسال دیدگاه