زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
» تله تایپ » واکنش قلعه‌نویی به قرارداد ۵۰ میلیاردی‌اش
تاریخ انتشار : 2020/10/26 - 13:25
 کد خبر: 117903
 107 بازدید

واکنش قلعه‌نویی به قرارداد ۵۰ میلیاردی‌اش

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر ضمن انتقاد از عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال، به خبر قرارداد ۵۰ میلیاردی‌اش با گل‌گهر واکنش نشان داد و گفت: مربیان خارجی هم آمار مرا ندارند.

واکنش قلعه‌نویی به قرارداد ۵۰ میلیاردی‌اش

امیر قلعه‌نویی درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: قبل از ورود به بحث، از دولتمردان خواهش می‌کنم برای این شرایط بسیار سخت یک فکر اساسی کنند. آنهایی که صلاح می‌دانند مملکت را به دلیل این وضعیت کرونا تعطیل کنند. مردم هم باید رعایت کنند که خیلی از جاها بدون ماسک هستند. خودمان تعیین‌کننده هستیم ولی دولتمردان هم باید فکر اساسی کنند وگرنه حالا حالاها درگیر این ویروس لعنتی هستیم. با دو هفته تعطیلی هیچ اتفاقی نمی‌افتد. آنقدر ایران ثروتمند است که دو هفته بتواند خرج قشر زحمتکش را بدهد.

سرمربی تیم فوتبال گل گهر که با «رادیو تهران» گفتگو می‌کرد، درباره اینکه گفته می‌شود تیمش مدعی کسب سهمیه آسیا است، تأکید کرد: ابتدا باید از مجید جلالی استاد خودم نهایت تشکر را داشته باشم که در بدترین شرایط تیم گل گهر را تحویل گرفت و توانست آن را در لیگ نگه دارد. خودتان می‌دانید در فوتبال نمی‌توان قول داد و برای رسیدن به اهداف به برنامه‌ریزی و تعیین سند چشم‌انداز نیاز است.

قلعه‌نویی ادامه داد: ما جزو تیم‌هایی هستیم که معمولی و خوب هزینه کرده‌ایم ولی فکرهای بزرگی داریم. دنبال این هستیم که تیم باثباتی داشته باشیم. بازیکنان ما باانگیزه هستند ولی متأسفانه چند کرونایی داریم و باید ببینیم خدا چه می‌خواهد.

وی در واکنش به این خبر که گفته می‌شود قراردادش با گل گهر ۴۰ تا ۵۰ میلیارد تومان است، یادآور شد: این سؤال دو جواب دارد؛ دوستانی که این ادعا را دارند، می‌توانند به سازمان لیگ مراجعه کنند و قراردادهای چند سال گذشته قلعه‌نویی را دربیاورند. جواب دوم این است که شاید ارزش ما مربیان ایرانی همین مبلغ است ولی کمتر می‌گیریم.

سرمربی تیم فوتبال گل گهر افزود: وقتی مارک ویلموتس ۱۰۰ میلیارد تومان قرارداد می‌بندد، ارزش مربیان داخلی هم همین است ولی قرارداد من خیلی کمتر از این است. مبلغی که شما گفتید کل بودجه باشگاه است. این مبلغی که عنوان شده یا از روی کینه و غرض‌ورزی است یا رقم واقعی مربیان داخلی همین است ولی آنها ایثار می‌کنند و کمتر می‌گیرند!

قلعه‌نویی در بخش دیگری از صحبت‌هایش در واکنش به مصاحبه حجت نظری عضو هیئت مدیره استقلال مبنی بر اینکه اعلام کرده بود امیرقلعه‌نویی گزینه هدایت استقلال در آسیا نبوده، گفت: به آقای نظری سلام می‌کنم. او از جمله کسانی است که با نیت خدمت به استقلال آمده ولی مصاحبه مرا درست نخوانده است. یک چیزی دست او داده‌اند و گفته‌اند برو بخوان! حرف من این بود که استقلال از من به عنوان یک پیشکسوت حتی یک نظر هم نخواست. شاید آقای نظری بدون مطالعه حرفی زده است. من گفتم مرا جزو پیشکسوتان استقلال هم نمی‌دانند با وجود اینکه در آن زمان هم بدون تیم بودم.

سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال یادآور شد: من تنها مربی لیگ قهرمانان آسیا هستم که با چهار تیم ذوب‌آهن، سپاهان، استقلال و تراکتور به مرحله بعد صعود کرده‌ام و حتی مربی خارجی هم آمار مرا ندارد. بنده خدا آقای نظری هم مطالعه نکرده، حرفی زده است.

قلعه‌نویی با انتقاد از نحوه انتخاب مدیران در فوتبال و ورزش ایران اظهار کرد: آدم تأسف می‌خورد که بعضی‌ها چطور سر از فوتبال درمی‌آورند. آیا جایگاه شما و امثال‌تان مدیریت در ورزش و استقلال است؟ دوستان بالا چرا این آدم‌ها را می‌آورند؟ اگر آقای نظری در شورای شهر است به ناهنجاری‌ها و هزاران مشکل تهران رسیدگی کند. اگر فردی کاری بلد است، بهتر است در رشته خودش باشد.

وی ادامه داد: ۴۰ سال است که در مملکت ما آدم‌ها سر جای خود نیستند. امثال محمد دادکان و داریوش مصطفوی خانه‌نشین هستند ولی اینها کجای فوتبال هستند که حالا در ورزش ما مدیر شده‌اند. آقای نظری! اول شما برو ببین من چه گفته‌ام و بعد نظر بده. امثال من باید راجع به استقلال صحبت کنند که ۱۲ بار در این باشگاه جراحی کرده، وقتی تیم در دسته سوم یا رده سیزدهم و نهم بود، در کنارش حضور داشتم و حتی خرج کمپ تیم استقلال را با کمک دوستانم دادم.

سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال خطاب به وزیر ورزش و جوانان گفت: آقای سلطانی‌فر! با کدام متر و معیار این آدم‌ها را می‌آوری؟ چرا شما که به ورزش اشراف داری، باید این‌طور عمل کنی؟ امثال من، سرخاب، زرینچه، ورمزیار و حمید بابازاده جزو استقلال نیستیم چون با این تیم در لیگ دسته سه ایثار کردیم؛ زمانی که هیچ‌کس از ۱۰ کیلومتری باشگاه استقلال هم رد نمی‌شد که کمک کند. خدا پدر علی جباری را بیامرزد که آن زمان کمک کرد و من هم به عنوان کاپیتان یک گوشه کار را گرفتم.

وی خاطرنشان کرد: باز هم می‌گویم نظری آدم خوبی است و با نیت کمک به استقلال آمده است ولی هرکس باید در جایگاه خودش خدمت کند. مثلاً درست است که مدیریت یک کارخانه خودروسازی مثل سایپا را به من بدهند؟

سرمربی تیم فوتبال گل گهر در ادامه صحبت‌هایش درباره تعویق مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران گفت: خوشبختانه در این مملکت چیزی به نام برنامه وجود ندارد. تیم‌هایی مثل گل گهر تمرینات خود را برای شروع لیگ از دهم آبان پیش برده بودند. چرا نباید لیگ در همان تاریخ آغاز شود؟ یک روز بازی سپاهان و استقلال را در جام حذفی به دلیل آلودگی هوا سه ماه عقب انداختند ولی بازی تراکتور و پیکان انجام شد.

وی اظهار کرد: در این مملکت مدیران تابع مدیران بالادستی خود هستند و باید بله‌قربان‌گو باشند تا میز خود را حفظ کنند. مردم، دغدغه مردم، برنامه و جان انسان‌ها معنا ندارد. امثال آقایان که تصمیم‌گیرنده هستند، از بالا دستور می‌دهند چه کاری انجام شود.

قلعه‌نویی در پایان گفت: در حق تیم‌های شهرستانی اجحاف می‌شود و آنها مظلوم هستند ولی عیبی ندارد. هر موقع اعلام کنند لیگ را شروع می‌کنیم ولی اگر نظر من را بخواهند می‌گویم مملکت را دو هفته تعطیل کنند چون کرونا و سلامتی مردم مهمتر از فوتبال است.

بیشتر بخوانید:


برچسب ها :
دسته بندی : تله تایپ , خبر داغ , ورزشی
ارسال دیدگاه