زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۹
» تله تایپ » شیائومی گوشی رقیب را با محصول خود ترکیب و اختراع ثبت کرد!
تاریخ انتشار : 2020/10/24 - 14:57
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 117692
 157 بازدید

شیائومی گوشی رقیب را با محصول خود ترکیب و اختراع ثبت کرد!

این اواخر در صنعت موبایل نوآوری های زیادی صورت گرفته است. ابتدا تلفن های تاشو، سپس گوشی چرخان وارد بازار شدند و اکنون به نظر می رسد که شیائومی می خواهد امور را حتی بیشتر پیش ببرد. ما امروز شاهد حق اختراع گوشی تاشو شیائومی با ترکیبی از Mi Mix 3 و گلکسی زد فولد ۲ سامسونگ هستیم.

شیائومی گوشی رقیب را با محصول خود ترکیب و اختراع ثبت کرد!

با توجه به حق اختراع کشف شده توسط Lets Go Digital، سازنده لوازم الکترونیکی چینی حق ثبت یک تلفن هوشمند تاشو را که به صورت عمودی نیز سُر می خورد ثبت کرده است. طبق این سند، حق ثبت اختراع در تاریخ 8 آوریل ثبت شده و امروز تصویب شده است.

همانطور که در تصویر حق ثبت اختراع زیر دیده می شود، شیائومی قصد دارد دستگاه تاشو آزمایشی دارای یک صفحه داخلی باریک باشد که به یک نمایشگر بزرگ باز می شود، دقیقاً مانند دستگاه های Samsung Galaxy Z Fold2 دیدیم. برای ادویه کاری کردن (!) یک صفحه نمایش خارجی در بالای صفحه داخلی وجود دارد. این نمایشگر بیرونی به پایین اسلاید می کند تا به نظر می رسد بلندگو و دوربین های دوگانه در گوشه بالا سمت راست قرار دارند.

واحد اصلی دوربین در پشت نیمه سمت چپ تلفن قرار دارد که نمایشگر کشویی ندارد. به نظر می رسد دسته ای از لنزها وجود دارد که در مجموع چهار عدد روی قاب پشتی و دو عدد زیر اسلات عمودی مرموز است. دکمه های تنظیم صدا هنگامی که دستگاه به حالت بزرگتر باز می شود در سمت راست تلفن قرار می گیرد و در سمت چپ قرار می گیرد.

به جز شباهت به گلکسی زد فولد ۲ به راحتی می توان گفت که شبیه به می میکس ۳ است. شیائومی در آن بازه زمانی فکر می کرد فرمول برنده حذف ناچ می تواند نمایشگر کشویی باشد.

از آنجا که این یک حق ثبت اختراع تازه تأیید شده است، به احتمال زیاد مدتی طول خواهد کشید تا شیائومی جزئیات برنامه های خود را برای این گوشی مفهومی به اشتراک بگذارد. اگر به واقعیت تبدیل شود، این شرکت احتمالاً اطلاعات بیشتری درباره تلفن هوشمند با ما به اشتراک خواهد گذاشت. در حال حاضر، تنها کاری که می توانیم انجام دهیم این است که صبر کنیم.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این حق اختراع شیائومی چقدر برای شما جذاب است؟

بیشتر بخوانید:


برچسب ها :
دسته بندی : تله تایپ , خبر داغ , فناوری
ارسال دیدگاه