زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
» اسلایدر اصلی » کرونا جان ۳۳۵ هموطن را گرفت؛ تعداد مبتلایان روزانه به ۵۸۱۴ رسید
تاریخ انتشار : 2020/10/24 - 14:49
 کد خبر: 117689
 129 بازدید

کرونا جان ۳۳۵ هموطن را گرفت؛ تعداد مبتلایان روزانه به ۵۸۱۴ رسید

سخنگوی وزارت بهداشت از ابتلای ۵۸۱۴ نفر به کرونا در شبانه روز گذشته خبر داد و گفت: بر این اساس مجموع مبتلایان به کرونا در کشور به ۵۶۲ هزار و ۷۰۵ نفر رسید.

کرونا جان ۳۳۵ هموطن را گرفت؛ تعداد مبتلایان روزانه به ۵۸۱۴ رسید

دکتر سیما سادات لاری، گفت: از دیروز تا امروز ۳ آبان ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۵ هزار و ۸۱۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که دو هزار و ۱۶۹ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵۶۲ هزار و ۷۰۵ نفر رسید.
وی افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۳۵ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۳۲ هزار و ۳۲۰ نفر رسید.
لاری ادامه داد: خوشبختانه تا کنون ۴۵۰ هزار و ۸۹۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.
وی با اشاره به اینکه ۴۹۵۲ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند، تصریح کرد: تا کنون چهار میلیون و ۶۸۹ هزار و ۱۱۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.
سخنگوی وزارت بهداشت، گفت: استانهای تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز قرار دارند.
وی تاکید کرد: استانهای هرمزگان، فارس، گلستان و سیستان و بلوچستان نیز در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند.

بیشتر بخوانید:


برچسب ها :
دسته بندی : اسلایدر اصلی , تله تایپ , خبر داغ , سلامت
ارسال دیدگاه