زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
» تله تایپ » آرنولد شوارتزنگر زیر تیغ جراحی رفت
تاریخ انتشار : 2020/10/24 - 12:26
 کد خبر: 117612
 130 بازدید

آرنولد شوارتزنگر زیر تیغ جراحی رفت

آرنولد شوارتزنگر ستاره فیلم‌های اکشن هالیوود، دومین عمل جراحی قلب خود را طی دو سال گذشته انجام داد.

آرنولد شوارتزنگر زیر تیغ جراحی رفت

آرنولد شوارتزنگر اعلام کرد بعد از پشت سر گذاشتن جراحی قلب برای تعویض دریچه آئورت، احساس خوبی دارد. در دو سال گذشته این دومین باری است که این بازیگر عمل قلب انجام می‌دهد.

این بازیگر و سیاستمدار ۷۳ ساله روز جمعه این خبر را اعلام و تصاویری از خودش روی تخت بیمارستان منتشر کرد. او مشخص نکرد که عمل جراحی او چه زمانی صورت گرفته است.

آرنولد به تازگی نوشت: به لطف تیم پزشکی کلولند، حالا یک دریچه آئورت جدید دارم که می‌توانم با آن به زندگی ادامه دهم. اکنون احساس خوبی دارم و از دکترها و پرستارها ممنونم.

در سال ۲۰۱۸ آرنولد شوارتزنگر در لس آنجلس برای تعویض دریچه ریوی نیز زیر تیغ جراحی رفت. او در سال ۱۹۹۷ نیز این عمل را به دلیل نقص مادرزادی قلب انجام داده بود.

شوارتزنگر که از سال ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۱ فرماندار ایالت کالیفرنیا بوده است، سال گذشته با فیلم سینمایی «سرنوشت تاریک»، ششمین فیلم از مجموعه سینمایی ترمیناتور، نقش ماندگار خود را دوباره بازی کرد. این فیلم ۲۶۱ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش داشت.

آرنولد زمانی که فرماندار شد، برای مدتی بازیگری را کنار گذاشت. در نهایت با بازی در سه فیلم «بی‌مصرف‌ها»، «ترنچ» و «ترمیناتور: جنسیس» به بازیگری برگشت. او آگوست امسال اعلام کرد تصمیم دارد در یک سریال جاسوسی برای کمپانی اسکای‌دنس بازی کند.

بیشتر بخوانید:

 


برچسب ها :
دسته بندی : تله تایپ , جذاب ترین ها , خبر داغ
ارسال دیدگاه