زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۳۱
» تله تایپ » سردار اشتری: برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر اولویت ناجا است
تاریخ انتشار : 2020/10/22 - 13:54
 کد خبر: 117393
 160 بازدید

سردار اشتری: برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر اولویت ناجا است

فرمانده نیروی انتظامی گفت: برخورد با قاچاقچیان از اولویت‌های ناجا است و این نیرو با قوت و جدیت موضوع راهبردی مبارزه با مواد مخدر را دنبال خواهد کرد و ستاد مبارزه با مواد مخدر نیز موضوع صدور احکام مجازات بازدارنده قاچاقچیان را پیگیری می‌کند.

سردار اشتری: برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر اولویت ناجا است

به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی با «اسکندر مومنی» دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر نهاد ریاست جمهوری دیدار و گفت و گو کرد که در این دیدار سردار اشتری به پیام تبریک مقام معظم رهبری به مناسبت هفته ناجا اشاره کرد و گفت: پیام مقام عظمای ولایت مسرت‌بخش و برای کلیه همکاران‌مان در ناجا بسیار دلگرم کننده بود.

وی با تاکید بر اینکه برخورد با قاچاقچیان اصلی، خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر و جمع‌آوری معتادان متجاهر از اولویت های ناجاست، تصریح کرد: ستاد مبارزه با مواد مخدر متناسب با اقدامات ناجا از پلیس حمایت می‌کند و ناجا نیز با قوت و جدیت موضوع راهبردی مبارزه با مواد مخدر را دنبال خواهد کرد و ستاد مبارزه با مواد مخدر موضوع صدور احکام مجازات بازدارنده قاچاقچیان را پیگیری می‌کند.

فرمانده ناجا تاکید کرد: پاک‌سازی نقاط آلوده و پاتوق‌های مصرف مواد مخدر و جمع‌آوری معتادان از مطالبات مقام معظم رهبری و دغدغه‌های مردم است که باید با جدیت تمام پیگیری شود.

دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر نهاد ریاست جمهوری نیز در ادامه این دیدار گفت: پیام سراسر محبت فرمانده معظم کل قوا به مناسبت هفته نیروی انتظامی به جنابعالی و همکاران مایه مباهات و افتخار است.

اسکندر مومنی در ادامه با بیان اینکه ۸۶ درصد از اقدامات کشور در مبارزه با مواد مخدر توسط ناجا صورت می پذیرد، تصریح کرد: بحمدالله تمامی شاخص‌های مبارزه با مواد مخدر در حوزه‌های مختلف اعم از کشف مواد مخدر، ضربه به بنیان‌های مالی قاچاقچیان، باندها و شبکه‌ها مطلوب است و به لطف ایثارگری‌های کارکنان ناجا امنیت ذهنی و عینی برای مردم در کشور فراهم شده است.

بیشتر بخوانید:

 


برچسب ها :
دسته بندی : تله تایپ , خبر داغ , سیاسی
ارسال دیدگاه