زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۱۰
» بانک و بیمه » برگزاری جلسه ارزیابی عملکرد مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان قم
تاریخ انتشار : 2020/10/22 - 13:35
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 117363
 101 بازدید

برگزاری جلسه ارزیابی عملکرد مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان قم

عملکرد مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان قم با حضور معاون برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات این بانک بررسی شد.

برگزاری جلسه ارزیابی عملکرد مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان قم

ایرج شیخ‌زاده معاون برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات بانک توسعه تعاون در جلسه ارزیابی عملکرد مدیریت شعب استان قم در ساختمان ستادی میرداماد بانک اظهار داشت: این استان با چهار شعبه به لحاظ تعداد شعب در مقایسه با استان‌های دیگر در مقیاس کوچک‌تری قرار دارد، با این حال با توجه به مزیت‌های صنعتی و تولیدی استان، از ظرفیت‌های بالایی برای بانکداری توسعه‌ای برخوردار است.

شیخ‌زاده در تشریح عملکرد استان طی سال جاری گفت: تسهیلات پرداختی استان در شش ماهه ابتدایی سال جاری ۱۰۵۰ میلیارد ریال بوده است و تسهیلات پرداختی استان در طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری طی سه سال اخیر ۳۰۰ میلیارد ریال می‌باشد.

وی تصریح نمود: برنامه عملیاتی مدونی در اختیار مدیریت استان قرار گرفته است و با اجرایی شدن برنامه، حجم عملیات بانکی در استان افزایش خواهد یافت.

وی در ادامه به تحقق 81 درصدی درآمدهای غیر مشاع و 90 درصدی درآمدهای مشاع در استان اشاره نمود و رهنمودهایی به همکاران استان در خصوص صدور ضمانت‌نامه، تسهیلات خرید دین و اعتبار اسنادی داخلی ارائه داد.

امیر میرشفیعی رییس اداره کل برنامه‌ریزی و مدیریت عملکرد بانک توسعه تعاون نیز در ادامه این جلسه گفت: رعایت نسبت مصارف به منابع در حد متعارف برای همه استان‌ها ضروری است، چرا که با رعایت این شاخص در حد استاندارد، امکان مدیریت هدفمند جریان نقدینگی در شبکه شعب و تخصیص بهینه منابع مهیا می‌گردد.

در این جلسه مجید طهماسبی مدیر شعب استان قم، حجت‌اله ثابت عمل معاون استان و روسای شعب حاضر در جلسه توضیحاتی در خصوص عملکرد استان طی سال جاری و برنامه‌های پیش رو ارائه دادند.


برچسب ها :
دسته بندی : بانک و بیمه
ارسال دیدگاه