زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۱۰
» اقتصادی » بالا و پایین شاخص در روز افت کم‌‌رنگ بورس
تاریخ انتشار : 2020/10/21 - 16:32
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 117196
 99 بازدید

بالا و پایین شاخص در روز افت کم‌‌رنگ بورس

امروز سهامداران شرکت‌های سرمایه‌گذاری استان کهکیلویه و بویر احمد، پتروشیمی نوری و آهنگری تراکتورسازی ایران در بورس و معامله‌گران شرکت‌های بیمه نوین، پتروشیمی ارومیه و پلیمر آریا ساسول در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

بالا و پایین شاخص در روز افت کم‌‌رنگ بورس

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار با افت 7 هزار و 5 واحدی، در ارتفاع یک‌میلیون و 412هزار و 300واحد به کار خود پایان داد و 10میلیارد و 702میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 9هزار و 230میلیارد تومان در یک میلیون و 193هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های سرمایه‌گذاری استان کهکیلویه و بویر احمد، پتروشیمی نوری و آهنگری تراکتورسازی ایران بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، سرمایه‌گذاری سایپا و سرمایه‌گذاری نیرو بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 1934میلیون ورقه به‌ارزش 4هزار و 13میلیارد تومان در 582هزارنوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 38واحد افت کرد و در ارتفاع 16هزار و 970واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های بیمه نوین، پتروشیمی ارومیه و پلیمر آریا ساسول بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های هتل پارسیان کوثر اصفهان، پالایش نفت لاوان و بیمه پاسارگاد بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

بیشتر بخوانید:


برچسب ها :
دسته بندی : اقتصادی , بورس , تله تایپ , خبر داغ
ارسال دیدگاه