زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۱۰
» تله تایپ » کاهش قیمت ارز و تثبیت بازار بورس تداوم خواهد داشت
تاریخ انتشار : 2020/10/21 - 13:13
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 117107
 114 بازدید

قالیباف:

کاهش قیمت ارز و تثبیت بازار بورس تداوم خواهد داشت

رئیس مجلس از بررسی مسائل اقتصادی مربوط به روند توزیع و تامین کالا‌ها، تعیین قیمت‌ها و اتخاذ تصمیمات جدیدی برای کنترل بازار در جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی خبر داد.

کاهش قیمت ارز و تثبیت بازار بورس تداوم خواهد داشت

کاهش قیمت ارز و تثبیت بازار بورس تداوم خواهد داشت، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در آغاز جلسه علنی امروز (چهارشنبه، ۳۰ مهرماه) مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه غیرعلنی امروز صبح نمایندگان اظهار کرد: از ساعت ۸:۱۵ امروز صبح جلسه‌ای داشتیم که تا همین لحظه به طول انجامید. موضوعات مربوط به مسائل اقتصادی با اولویت حوزه وزارت صنعت، معدن و تجارت در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت. از جمله مسائلی که مورد بررسی قرار گرفت در حوزه قیمت‌ها، توزیع کالا‌ها و تامین کالا‌ها بود.

وی تصریح کرد: در حوزه مسائل مربوط به بازار فولاد و شرکت‌های فولادی در بورس توافقات خوبی صورت گرفت. ان‌شاء‌الله در فرصتی مناسب توضیحاتی در این زمینه خواهیم داد.

رئیس مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: همچنین برای تأمین کالا‌ها و تهاتر کالا در اصلاح روند صادرات و واردات و تامین ارز نیز تصمیمات جدیدی اتخاذ شد.

قالیباف با اشاره به جلسات مجلس شورای اسلامی با وزرای اقتصادی بیان کرد: مطمئن هستیم پیرو این جلسات شاهد تثبیت در بازار بورس و ادامه روند کاهشی قیمت دلار خواهیم بود. ان‌شاء‌الله در فرصت مناسب توضیحات بیشتری خواهیم داد.

بیشتر بخوانید:


برچسب ها :
دسته بندی : تله تایپ , خبر داغ , سیاسی
ارسال دیدگاه