زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۹
» تله تایپ » ربودن پسر نوجوان برای انتقام جویی
تاریخ انتشار : 2020/10/20 - 15:32
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 116959
 96 بازدید

ربودن پسر نوجوان برای انتقام جویی

دختر نوجوان وقتی متوجه شد برادرانش پسر مورد علاقه او را ربوده و شکنجه کرده‌اند، مقابل چشم آنها اقدام به خودکشی کرد.

ربودن پسر نوجوان برای انتقام جویی

این ماجرای عاشقانه از یک پیام در واتساپ شروع شد و خیلی زود دختر و پسر نوجوان به هم علاقه‌مند شدند اما این دوستی فقط چند روز طول کشید و پسر جوان خیلی زود به فرنوش گفت که دیگر نمی‌خواهد با او در ارتباط باشد. دختر 17 ساله که از این حرف آرش شوکه شده بود، با اصرار از او خواست تا علت این تصمیم ناگهانی را به او بگوید اما آرش همچنان بر جدایی پافشاری داشت.
انتقامگیری برادرها
گریه و خواهش‌های دختر نوجوان و رفتارهای عجیب او باعث شد تا برادرانش به ماجرا پی ببرند و به دنبال انتقام از آرش، راهی محل زندگی او شدند. دو برادر فرنوش در نهایت موفق شدند آرش را با دوستش در پارکی در نزدیکی خانه‌اش پیدا کنند.
گزارش آدم‌ربایی
آنها پسر جوان را زیر نظر گرفته و زمانی که آرش به مقابل خانه‌اش رسید و از دوستش جدا شد ناگهان از خودروی پرایدشان پیاده شده و او را با تهدید سوار خودرو کردند. فریادهای آرش توجه دوستش را جلب کرد و پسر جوان موفق شد که شماره پلاک خودروی آدم‌ربایان را یادداشت کند و موضوع را به پلیس خبر دهد. با اعلام این خبر به کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی پایتخت، مأموران بلافاصله وارد عمل شدند. شماره پلاک خودروی پراید استعلام و هویت صاحب خودرو شناسایی شد. خودرو متعلق به پدر فرنوش بود.

مأموران با پیدا کردن نشانی خانه آنها، راهی محل شدند اما از آرش و آدم‌ربایان خبری نبود. در همین حین، آنها باخبر شدند که آرش از دست آدم‌ربایان فرار کرده و خود را به پلیس رسانده است.
پسر 18 ساله که پس از یک ساعت شکنجه از دست آدم‌ربایان فرار کرده بود، در تحقیقات گفت: زمانی که برادران فرنوش مرا به خانه‌شان بردند، شروع به کتک زدن من جلوی خواهرشان کردند. آنها از اینکه من خواهرشان را فریب داده و با او طرح دوستی ریخته بودم، ناراحت بودند. در این مدت فرنوش التماس می‌کرد که دست از سر من بردارند و اجازه بدهند من بروم.
او ادامه داد: اما دو برادر همچنان مرا کتک می‌زدند. یک ساعتی مرا شکنجه کردند که فرنوش دیگر نتوانست تحمل کند و ناگهان یک مشت قرص خورد و رگ دستش را برید برادرهایش با دیدن این صحنه، مرا رها و خواهرشان را به بیمارستان منتقل کردند.
با اطلاعاتی که پسر جوان در اختیار تیم تحقیق قرار داد، دو برادر به دستور بازپرس جنایی بازداشت شده و تحقیقات از آنها ادامه دارد.

بیشتر بخوانیذ:


برچسب ها :
دسته بندی : تله تایپ , حوادث , خبر داغ
ارسال دیدگاه