زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۳۱
» تله تایپ » تفاوت قیمت آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ مینی در اپراتورهای مخابراتی مختلف
تاریخ انتشار : 2020/10/19 - 17:33
 کد خبر: 116740
 184 بازدید

تفاوت قیمت آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ مینی در اپراتورهای مخابراتی مختلف

قیمت آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ مینی ، گوشی های جدید اپل در فروشگاه آنلاین اپل و همچنین اپراتورهای مخابراتی مختلف با هم تفاوت دارد که باعث ایجاد سوال شده است.

تفاوت قیمت آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ مینی در اپراتورهای مخابراتی مختلف

طرفداران اپل که قصد دارند گوشی های جدید آیفون ۱۲ را خریداری کنند، بسته به این که کدام اپراتور را انتخاب می‌کنند، ممکن است کمی بیشتر از پیش‌بینی‌ها پول بپردازند. پیش خرید آیفون ۱۲ جدید از اواخر هفته‌ای که گذشت آغاز شد و همانطور که اپل اعلام کرد، آیفون ۱۲ مینی با شروع قیمت ۶۹۹ دلار و آیفون ۱۲ با شروع قیمت ۷۹۹ دلار فروخته می‌شود. با این حال برخی از خریداران باید ۳۰ دلار اضافی هزینه کنند.

اگر به فروشگاه آنلاین اپل مراجعه کنید، می‌توانید مدل آیفون ۱۲ یا آیفون ۱۲ مینی را با گزینه‌های ذخیره‌سازی و رنگ مورد نظر خود انتخاب کنید. اگرچه وقتی نوبت به انتخاب شرکت مخابراتی مورد نظر خود می‌رسید، احتمالا متوجه یک تفاوت شگفت‌آور خواهید شد. در حالی که اپراتور AT&T و Verizon با همان قیمت اعلام شده اپل، گوشی های آیفون ۱۲ را به فروش می‌رسانند، نسخه‌های تی موبایل و اسپرینت، ۳۰ دلار گران‌تر هستند و با قیمت ۷۲۹ دلار برای آیفون ۱۲ مینی و ۸۲۹ دلار برای آیفون ۱۲ فروخته می‌شوند.

به همین ترتیب، فروشگاه آنلاین اپل نسخه آنلاکد بدون سیم کارت آیفون ۱۲ را با نرخ بالاتر لیست می‌کند. البته باید توجه داشته باشید که همه مدل‌های آیفون ۱۲ اساسا آنلاکد هستند، به استثنای مدل AT&T در طرح اقساطی. این تفاوت قیمت‌ها بین شرکت‌های مخابراتی در وب سایت اپل برای مدل‌های آیفون ۱۲ پرو منعکس نشده است.
تعجب خریداران از اختلاف قیمت آیفون ۱۲

تعدادی از مشتریان از این اختلاف قیمت متعجب شده‌اند و سوالات خود را در مورد این که آیا این یک اشتباه است یا خیر مطرح کرده‌اند. همچنین خریداران از این که نمی‌خواهند ۳۰ دلار اضافی را پرداخت کنند، شکایت کرده‌اند. مشخص نیست که چرا نسخه AT&T و Verizon ارزان‌تر از نسخه‌های T-Mobile و Sprint هستند.

گوشی آیفون ۱۲ از ۱۶ اکتبر به صورت پیش فروش عرضه شد و از ۲۳ اکتبر به صورت رسمی در دسترس خریداران خواهد بود. آیفون ۱۲ مینی هم از ۶ نوامبر پیش فروش می‌شود و عرضه رسمی آن از ۱۳ نوامبر آغاز خواهد شد. مدل‌های آیفون ۱۲ پرو و آیفون ۱۲ پرو مکس نیز در تاریخ مشابهی پیش فروش و عرضه می‌شوند.

بیشتر بخوانید:


برچسب ها :
دسته بندی : تله تایپ , خبر داغ , فناوری
ارسال دیدگاه