زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۲۷
» صنعت،معدن و تجارت » گروه صنعتی کبیر موتور از مدل جدید موتورسیکلت اسکوتر خود رونمایی کرد
تاریخ انتشار : 2020/09/30 - 13:17
 کد خبر: 114229
 714 بازدید

با حضور نمایندگان فروش صورت گرفت:

گروه صنعتی کبیر موتور از مدل جدید موتورسیکلت اسکوتر خود رونمایی کرد

به گزارش پایگاه خبری تدبیرتازه نیوز،با حضور نمایندگان فروش شرکت و آقای منصوری رییس اتحادیه فروشندگان دوچرخه، موتورسیکلت و لوازم یدکی مراسم رونمایی از موتور سیکلت اسکوتر کیم کو در گروه صنعتی کبیر موتور انجام شد و آقای عبدالهی مدیرعامل گروه صنعتی کبیر موتور ضمن خوش آمدگویی از حضور مدعوین تشکر کرد.

گروه صنعتی کبیر موتور از مدل جدید موتورسیکلت اسکوتر خود رونمایی کرد

در حالی مدل جدید موتورسیکلت اسکوتر کیم کو در ایران توسط گروه صنعتی کبیر موتور رونمایی شد که در سال های اخیر این اسکوتر بازارهای اروپا و آمریکا را در نوردیده و به مهمترنی رقیب هوندا بدل شده است.

شرکت کیمکو پس از هوندا و یاماها سومین برند پرفروش دنیا می باشد که تقریبا محصولات آن در همه کشورها فروش می رود حتی در اروپا به عنوان محصول با کیفیت و هزینه پایین بسیار مطرح است و البته بزودی شاهد حضور تمام محصولات این شرکت در نمایندگی های گروه صنعتی کبیر موتور خواهیم بود.

گروه صنعتی کبیر موتور که چند سال های همکاری خود را با شرکای خارجی همچون کیم کو، ماهیندرا و … افزایش داده است، مدل جدیدی از موتور سیکلت اسکوتر برند کیم کو را در ایران رونمایی کرد و قرار است به زودی روانه بازار شود.

این اسکوتر که عملکردی بسیار بهینه دارد و در محیط شهری به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر حدود ۱.۸ لیتر بنزین مصرف می کند و در محیط برون شهری به ازای هر ۱۰۰ لیتر حدود ۱.۶ لیتر بنزین مصرف می کند در چند وقت اخیر در بازارهای اروپا و آمریکا به شدت مورد استقبال قرار گرفته و پیش بینی می شود در بازار ایران هم مورد استقبال قرار بگیرد.

این اسکوتر ۱۵۰ سی سی که چهار سیلندر است قابلیت حمل بار به وزن ۳۵۰ کیلو تا سرعت ۱۲۰ کیلومتر در ساعت داد، به همین دلیل می تواند موتورسیکلتی کارآمد برای فعالیت های مختلف و برای همه گروه سنی در ایران باشد.

گروه صنعتی کبیر موتور دارای پیشینه بسیار قدیمی در ایران است که از سال ۱۳۸۰ به طور رسمی در ایران فعالیت خود را آغاز کرده و از سال ۱۳۸۱ به بعد محصولات آن واردات بازار شد، اما در حقیقت بنیان گروه صنعتی کبیر موتور توسط ناصر عبدالله زاده در سال ۱۳۶۰ بنا نهاده شد و همان سال های ۱۳۷۱ قطعاتی با نام این برند در ایران مطرح شده بود، اما در ادامه پس از اینکه تولید موتورسیلت را در ایران شروع کرد به سرعت همکاری با برندهای بزرگ دنیا را آغاز کرد و از سال ۱۳۸۷ مذاکره برای توسعه همکاری خارجی را آغاز کرد و در سال ۱۳۹۳ به عنوان نماینده انحصاری ماهیندرا در ایران کار خود را توسعه داد.

در حال حاضر هم گروه صنعتی کبیر موتور به توسعه همکاری خود با شرکت کیم کو پرداخته است این شرکت پیش از این همکاری ویژه ای با شرکت هوندا داشت اما بعد از مدتی توانست سهم بازار خود در آسیا را افزایش دهد و بعدها محصولات خود را به سراسر جهان صادر کند و در حال حاضر بعد از شرکت هوندا و یاماها سومین برند بزرگ تولیدکننده موتورسیکلت در دنیاست و به تازگی نیز همکاری جدیدی با خودروسازی بی ام دبلیو آغاز کرده که می تواند انقلابی در تولید اسکوتر ایجاد کند.


برچسب ها :
دسته بندی : صنعت،معدن و تجارت
ارسال دیدگاه