زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۹
» تله تایپ » آغاز ساخت نخستین پترو پالایشگاه کشور در بندرعباس
تاریخ انتشار : 2020/09/24 - 13:43
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 113613
 122 بازدید

آغاز ساخت نخستین پترو پالایشگاه کشور در بندرعباس

ساخت نخستین پتروپالایشگاه تمام ایرانی درکنار پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس بندرعباس آغاز شد.

آغاز ساخت نخستین پترو پالایشگاه کشور در بندرعباس

فرمانده کل سپاه پاسداران صبح امروز(سوم مهرماه) در مراسم آغاز ساخت این طرح گفت: با ساخت این پتروپالایشگاه، خودکفایی و استقلال اقتصادی کشور شکل می‌گیرد.
سردار حسین سلامی به تحریم‌های دشمنان اشاره کرد و گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با ساختار قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء، بیش از ۲۲۰ طرح زیرساختی بزرگ کشور را در دست اجرا دارد و با وجود تحریم، اجازه توقف هیچکدام از طرح‌ها را نمی‌دهد.
وی افزود: سپاه پاسداران از همه ظرفیت‌ها برای ابادانی ایران استفاده می‌کند و مانند جنگ‌های گذشته بر دشمن غلبه خواهیم کرد.
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء نیز نبود تکمیل زنجیره ارزش در صنعت نفت و گاز را از نقاط ضعف در مقابل تحریم‌ها دانست و گفت: با توجه به اینکه ساخت پتروپالایشگاه از مطالبات اصلی رهبر انقلاب اسلامی است، سپاه و قرارگاه سازندگی در تعامل نزدیک با دولت، ساخت نخستین پتروپالایش تمام ایرانی را آغاز کرده است.
سعید محمد افزود: این پتروپالایشگاه با ظرفیت تولید روزانه ۱۲۰ هزار بشکه میعانات گازی، مکمل فازهای پارس جنوبی است.
وی گفت: خوراک این پتروپالایشگاه از عسلویه تامین می‌شود و تولیدات راهبردی شامل مواد اولیه صنعت نساجی، مواد شوینده و صنعت پت را تولید می‌کند.
به گزارش روابط عمومی سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء، در پایان اضافه کرد: این پتروپالایشگاه با سرمایه گذاری ۴۶۰ میلیون دلاری قرارگاه خاتم و استفاده از توان بخش خصوصی، در مدت دو سال آینده به بهره برداری می‌رسد.


برچسب ها :
دسته بندی : تله تایپ , خبر داغ , سیاسی , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه