زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۱۰
» تله تایپ » واعظی: وزرای کشور و بهداشت از افزایش آمار مبتلایان و فوتی‌های کرونا نگران هستند
تاریخ انتشار : 2020/09/23 - 19:17
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 113585
 152 بازدید

واعظی: وزرای کشور و بهداشت از افزایش آمار مبتلایان و فوتی‌های کرونا نگران هستند

رییس دفتر رییس جمهور با اشاره به افزایش آمار مبتلایان و فوتی های کرونا ، گفت: اگر لازم باشد برای اعمال محدودیت ها برای موارد خاص به صورت مقطعی تصمیم ‌می گیریم.

واعظی: وزرای کشور و بهداشت از افزایش آمار مبتلایان و فوتی‌های کرونا نگران هستند

محمود واعظی در حاشیه جلسه هیات دولت در پاسخ به احتمال اعمال محدودیت های جدید برای مقابله با کرونا ، گفت: با توجه به تجربه ای که در دو موج اول و دوم کرونا داشتیم، کمیته های زیرمجموعه ستاد مقابله با کرونا این مهارت و آمادگی را پیدا کرده اند که سریع عکس‌العمل نشان دهند ولی در برخی فعالیت ها به دقت بیشتری در رعایت دستورالعمل ها نیاز دارد و برای برخی فعالیت ها در شرایط سخت باید تصمیماتی بگیریم که در گذشته هم همین کار را کردیم.

وی ادامه داد: سه یا چهار هفته قبل سفرهایی انجام شده و تعداد مبتلایان و بستری ها و فوتی ها زیاد شده است و باید از اول فکر یک ماه دیگر را کنیم. افزایش تعداد مبتلایان به دلیل اقدامات یک ماه قبل است. در ستاد ملی مبارزه با کرونا وزیر بهداشت و وزیر کشور گزارش دادند و نگران بودند که مبتلایان زیاد شده اند. بنا بر رصد شرایط داریم و اگر لازم باشد برای موارد خاص به صورت مقطعی تصمیم بگیریم چون سلامت مردم برای ما از همه چیز دیگری مهم تر است.

وی افزود: فردا جلسه روسای کمیته های ستاد مرکزی کرونا و روز شنبه جلسه ستاد کرونا برگزار شده و برای اعمال محدودیت ها تصمیم گیری می شود.

واعظی همچنین خیر داد که پروژه هایی در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری و وزارت ورزش افتتاح می شود.


برچسب ها :
دسته بندی : تله تایپ , خبر داغ , سیاسی
ارسال دیدگاه