زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۹
» اجتماعی » ۵۶۴ بیمار کرونایی در مازندران بستری هستند
تاریخ انتشار : 2020/09/18 - 11:59
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 113175
 197 بازدید

۵۶۴ بیمار کرونایی در مازندران بستری هستند

مازندران کرونا روند عادی زندگی را مختل کرده و بیمارستان های مازندران هرروز شاهد بیماران کرونایی است، هنوز وضعیت قرمز دست از سر این استان برنداشته و تا امروز ۵۶۴ بیمار کرونایی در بیمارستان های تحت پوشش علوم پزشکی مازندران و بابل بستری هستند.

۵۶۴ بیمار کرونایی در مازندران بستری هستند


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران،سید عباس موسوی رئیس این دانشگاه، اعلام کرد: ظرف ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۷۱ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

وی افزود: ظرف همین مدت تعداد ۶۳ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه هم اکنون ۴۱۲ نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند، تصریح کرد: از این تعداد ۱۲۲ نفر با علائم حاد تنفسی در بخش های مراقبت ویژه بستری هستند.

آخرین آمار کرونا در بابل

بر اساس گزارش روابط‌ عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل در حال حاضر ۱۵۲ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بستری هستند.

بر اساس این آمار در ۲۴ ساعت گذشته ۱۶بیمارجدید بستری و ۲۵ بیمار هم ترخیص شدند و ۳۹ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند

به گزارش ایسنا، در حال حاضر ۵۶۴ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های تحت حمایت دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل بستری هستند.


برچسب ها :
دسته بندی : اجتماعی , تله تایپ , خبر داغ , سلامت
ارسال دیدگاه