زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۱
» تله تایپ » حسین حسینی؛ گلری که دیگر او را نمی‌شناسیم
تاریخ انتشار : 2020/09/05 - 10:42
 کد خبر: 112216
 984 بازدید

حسین حسینی؛ گلری که دیگر او را نمی‌شناسیم

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال تهران فصل بدی را سپری کرد.

حسین حسینی؛ گلری که دیگر او را نمی‌شناسیم

از روزهایی که سید حسین حسینی رکورددار کلین شیت فوتبال ایران بود زیاد نمی گذرد. او که نامش همیشه زیر سایه دروازه بانی بزرگ مثل سید مهدی رحمتی قرار داشت، با تلاش و تمرین بسیار توانست خود را به دروازه استقلال تحمیل کند و مربیانی نظیر علیرضا منصوریان و وینفرد شفر را قانع کند تا او را درون دروازه استقلال قرار دهند.راز آمادگی بالای حسینی در آن دوران و بیش از 800 دقیقه گل نخوردن، چیزی نبود جز وجود رقیبی قدرتمند در کنار او که باعث می شد حسینی ذره ای فرصت اشتباه و تعلل نداشته باشد و بهترین کیفیت خود را برای استقلال به نمایش بگذارد.

این فصل اما شرایط تغییر کرد و حسینی با جدایی رحمتی از استقلال، به مرد شماره 1 آبی ها درون دروازه تبدیل شد و بدون هیچ رقیب جدی ای به خواسته خود یعنی نفر اول بودن رسید.با این حال اوضاع چندان که حسینی و استقلالی ها می خواستند پیش نرفت. او فصلی سینوسی را پشت سر گذاشت و در نهایت هم در فینال جام حذفی هواداران استقلال را به سه گلی که از تراکتور خورد، بیش از همیشه ناامید کرد.

حسینی امسال در تمامی بازی ها درون دروازه استقلال ایستاد و در این 39 بازی، 40 بار دروازه اش را باز شده دید. او فقط در این فصل 11 بار توانست دروازه خود را بسته نگه دارد تا هرگز نتواند مثل سابق درخشش خود را تکرار کند.در این میان به نظر می رسد وجود رقیبی توانمند در کنار حسینی، می تواند یک بار دیگر کیفیت فنی او را ارتقا دهد و باعث شود که او به روزها اوج گذشته اش بازگردد و یک بار دیگر خیال آبی ها را از داشتن دروازه بانی مطمئن راحت کند.


برچسب ها : ,
دسته بندی : تله تایپ , خبر داغ , ورزشی , پیشنهاد سردبیر , یادداشت
ارسال دیدگاه