زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۲۶
» اجتماعی » بهره برداری از بیمارستان امام خمینی(ره) شهریار تا پایان سال
تاریخ انتشار : 2020/09/02 - 13:50
 کد خبر: 111976
 190 بازدید

فرماندار شهرستان شهریار خبر داد

بهره برداری از بیمارستان امام خمینی(ره) شهریار تا پایان سال

فرماندار شهرستان شهریار با تاکید بر لزوم رعایت دقیق و صحیح پروتکل های بهداشتی در دستگاه های اجرایی شهریار و نظارت مستمر بر رعایت آنها از بهره برداری بیمارستان امام خمینی(ره) این شهرستان تا پایان سال جاری خبر داد.

بهره برداری از بیمارستان امام خمینی(ره) شهریار تا پایان سال

طاهری گفت: با توجه به شرایط موجود در کشور درپی شیوع کرونا ویروس و الزام به رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح شهرستان به همه دستگاه ها تاکید شد تا تمهیداتی اندیشیده شود و در نهایت دقت، دستورالعمل های بهداشتی و وظایف اداری نیز اجرا شود.

وی افزود: همچنین به دستگاه های شهرستان تاکید شده که مدبرانه به سمت برگزاری جلسات به صورت ویدئو کنفرانس پیش بروند تا علاوه بر برگزاری جلسات پروتکل ها نیز با نهایت کیفیت و دقت رعایت شود.

وی با تاکید بر لزوم اجرای طرح سلامت و ارتقای امنیت اجتماعی در شهریار گفت: اجرای طرح سلامت و ارتقای امنیت اجتماعی از سوی تمام دستگاه‌ها و ادارات لازم‌الاجرا است؛ آموزش و حمایت تا ایجاد امنیت و آرامش در خانواده‌ها از بعد روانی و اقتصادی از ارکان طرح سلامت و امنیت اجتماعی است.

وی تاکید کرد: بی تردید چنانچه کوتاهی و قصوری از سوی هر مجموعه‌ای که در موفقیت طرح نقش داشته است مشاهده گردد، قابل گذشت نیست و آن مجموعه باید پاسخگو باشد.

فرماندار شهرستان شهریار در بخش دیگری از صحبت های خود به بهره برداری از بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان اشاره کرد و افزود: بیمارستان امام خمینی (ره) از پروژه هایی است که در سطح شهرستان در حال پیگیری است . پروژه ای که ۲۹ سال پیش کلنگ آن به زمین زده شد و در ابتدای دولت با ۱۵ درصد پیشرفت تحویل گرفته شد. این پروژه پس از طی کردن پیشرفت ۳۳ درصدی در سال ۹۸ به متولی اصلی آن یعنی دانشگاه علوم پزشکی تحویل شد و امروز پیشرفت فیزیکی ۸۶ درصدی را پشت سر گذاشته و تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

طاهری ادامه داد: این بیمارستان ۳۱۳ تخت خوابی به علت اینکه سال ها در دست متولی اصلی آن یعنی دانشگاه علوم پزشکی و وزارت بهداشت نبود با تاخیر در ساخت مواجه شده بود، اما با پیگیری فرمانداری شهریار و واگذاری پروژه به متولی اصلی آن در حال حاضر پیشرفت خوبی را پشت سر گذاشته است.


برچسب ها : ,
دسته بندی : اجتماعی , تله تایپ , خبر داغ , شهری
ارسال دیدگاه