زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۱۰
» خبر داغ » پرسپولیس بدون تغییر مقابل نساجی
تاریخ انتشار : 2020/08/01 - 13:30
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 109084
 153 بازدید

پرسپولیس بدون تغییر مقابل نساجی

تیم فوتبال پرسپولیس با وجود تثبیت چهارمین قهرمانی متوالی خود کمترین تغییر در ادامه رقابت‌های لیگ برتر حاضر می شود.

پرسپولیس بدون تغییر مقابل نساجی

تیم فوتبال پرسپولیس در حالی ساعت ۱۹:۳۰ امشب در هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ برتر به مصاف نساجی مازندران می رود که این تیم توانست هفته گذشته با کسب پیروزی مقابل نفت مسجدسلیمان به امتیاز ۶۲ رسیده و قهرمانی زودهنگام خود در رقابت های لیگ برتر را جشن بگیرد.

چهارمین قهرمانی متوالی پرسپولیس در حالی رقم خورد که این تیم چهار بازی دیگر تا انتهای فصل دارد اما وضعیت مصدومیت تنی چند از بازیکنان این تیم باعث شده تا کادرفنی سرخپوشان پایتخت نتواند به بازیکنان اصلی خود استراحت دهد.

از این رو یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس با کمترین تغییر در ترکیب این تیم نسبت به چند بازی گذشته به مصاف نساجی مازندران می رود تا تنها شجاع خلیل زاده که بازی با نفت مسجدسلیمان را به دلیل محرومیت انضباطی از دست داده بود به ترکیب این تیم بازگردد.

همچنین کریستین اوساگونا مهاجم نیجریه ای پرسپولیس که پس از ماهها دوری از تمرینات تیم به تهران بازگشت فعلا شرایط حضور در جمع یازده بازیکن اصلی این تیم را ندارد تا از روی نیمکت به تماشای بازی تیمش بنشیند.


برچسب ها : , ,
دسته بندی : خبر داغ , ورزشی
ارسال دیدگاه