زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۱
» جذاب ترین ها » آخرین عکسهای سیروس گرجستانی با همسر و فرزندان و عروسش
تاریخ انتشار : 2020/07/07 - 9:54
 کد خبر: 106975
 643 بازدید

آخرین عکسهای سیروس گرجستانی با همسر و فرزندان و عروسش

در این مطلب آخرین عکسهای سیروس گرجستانی بازیگر پیشکسوت و طناز کشورمان که بر اثر سکته قلبی درگذشت را با شما به اشتراک میگذاریم. سیروس گرجستانی صبح 12 تیر بر اثر سکته قلبی درگذشت. در این خبر بیوگرافی، همسر و فرزندان سیروس گرجستانی را معرفی میکنیم.

آخرین عکسهای سیروس گرجستانی با همسر و فرزندان و عروسش

سیروس گرجستانی صبح دیروز بر اثر سکته قلبی درگذشت. در این خبر بیوگرافی، همسر و فرزندان سیروس گرجستانی را معرفی میکنیم.

سیروس گرجستانی بازیگر سینما و تلوزیون بود . سیروس گرجستانی بازیگر محبوب سینما و تلویزیون صبح دیروز 12 تیر 99 درگذشت. سیروس گرجستانی متولد 1323 در رشت است. وی دوبار ازدواج کرد که در این خبر با همسر و فرزندان سیروس گرجستانی آشنا می شویم.

سیروس گرجستانی متولد 25 اسفند 1323 در رشت ، بازیگر سینما و تلویزیون می باشد. نام شناسنامه اش علی اکبر محمدزاده گرجستانی می باشد که پدر و مادرش هر دو از مهاجران بادکوبه (باکوی فعلی) می باشد.

زمانی که دانش آموز مقطع هفتم بود (حدودا 14 سال) پدر و مادرش از هم جدا شدند و با ازدواج دوم مادرش ، زیر دست ناپدری بزرگ شد اما پدرش هزینه هایش را می داد.

سیروس گرجستانی از همسر اول خود دو دختر دارد که هر دو آنها در سنین پایین به انگلیس مهاجرت کرده و ازدواج کردند.

وی از همسر دوم خود نیز دو دختر و یک پسر دارد و سرجمع صاحب 6 نوه می باشد.همیشه آرزو دارم که یک روزی با جیب پر پیش دخترانم در خارج بروم و پس از سالها دیداری تازه کنم ، خوشبختانه صدایشان را از راه دور (تلفن) می شنوم. سیروس گرجستانی متاسفانه روز پنجشنبه 12 تیر 1399 در 76 سالگی بخاطر سکته قلبی درگذشت.

 


برچسب ها : , ,
دسته بندی : جذاب ترین ها , خبر داغ
ارسال دیدگاه