زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۱۰
» اقتصادی » رشد عجیب معاملات مسکن تهران
تاریخ انتشار : 2020/05/27 - 14:30
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 103321
 126 بازدید

رشد عجیب معاملات مسکن تهران

میزان معاملات مسکن در شهر تهران در اردیبهشت ماه نسبت به فروردین ماه امسال رشد قابل توجه ۸۱۲ درصدی را به ثبت رساند که به نظر می‌رسد رشد ماهانه بی‌سابقه‌ای بوده است.

رشد عجیب معاملات مسکن تهران

 

آمارهای اقتباس شده از سازمان راه و شهرسازی نشان می‌دهد در اردیبهشت ماه امسال معاملات مسکن تهران رونق بی‌سابقه‌ای را به ثبت رسانده‌اند.
قیمت مسکن تهران در اردیبهشت ماه امسال نسبت به ماه قبل ۹٫۴ درصد افزایش داشت و به سطح ۱۷ میلیون تومان رسید، از سوی دیگر میزان معاملات مسکن در شهر تهران در اردیبهشت ماه نسبت به فروردین ماه امسال رشد قابل توجه ۸۱۲ درصدی را به ثبت رساند که به نظر می‌رسد رشد ماهانه بی‌سابقه‌ای بوده است.

میزان معاملات مسکن تهران با رشد ۸۱۲ درصدی از هزار فقره معامله در فروردین ماه امسال به حدود ۱۰ هزار فقره در اردیبهشت ماه رسید.

بیشترین میزان رشد معاملات مسکن در میان مناطق ۲۲گانه شهر تهران مربوط به منطقه۱۳ بوده که تعداد خرید و فروش خانه در این منطقه ۲۵۰۰ درصد افزایش داشته و از ۱۴ فقره معامله در فروردین ماه امسال به بیش از ۳۶۰ فقره معامله در اردیبهشت ماه امسال رسیده است.

قیمت خانه در منطقه۱۳ تهران در اردیبهشت ماه امسال نسبت به ماه قبل ۴٫۲ درصد افزایش داشته است.

کمترین میزان رشد ماهانه معاملات مسکن شهر تهران در اردیهشت ماه امسال مربوط به منطقه ۱۹ تهران بوده که معادل ۴۳۳ درص افزایش داشته است.


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اقتصادی , تله تایپ , خبر داغ , مسکن
ارسال دیدگاه