زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۹
» اجتماعی » شرکت بهره برداری مترو‌ی تهران ویژه برنامه های فرهنگی را به مناسبت روز قدس برگزار می کند
تاریخ انتشار : 2020/05/21 - 18:16
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 102898
 152 بازدید

شرکت بهره برداری مترو‌ی تهران ویژه برنامه های فرهنگی را به مناسبت روز قدس برگزار می کند

مدیریت ارتباطات و امور بین شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از اجرای برنامه های متنوع فرهنگی در ايستگاه‌هاي منتخب مترو به مناسبت روز جهانی قدس خبر داد.

شرکت بهره برداری مترو‌ی تهران ویژه برنامه های فرهنگی را به مناسبت روز قدس برگزار می کند

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه؛ اجراي همخواني و سرود توسط گروه‌هاي دانش آموزي با موضوع فلسطين و روز قدس یکی از برنامه‌هاي اين روز مي‌باشد، مسافران شهر زيرزميني مي‌توانند در روزهاي پنجشنبه ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ و جمعه ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ شاهد اجراي اين برنامه در ايستگاه‌هاي امام خميني (ره)، تئاترشهر، ايوان انتظار ميدان حضرت ولي‌عصر (عج)، دروازه دولت و دروازه شميران باشند.
همچنين با هدف ايجاد فضاي بصري متناسب با اين روز طرح‌هاي گرافيكي با موضوع روزجهاني قدس در گذرگاه‌ها و سكوي ايستگاه‌هاي مترو نصب شد و در معرض نگاه مسافران قرار دارد.

نمايشگاه عكس، پوستر و كاريكاتور با موضوع روز جهاني قدس برنامه ديگر است که معاونت امور فرهنگي و اجتماعي شركت بهره‌برداري مترو برگزار می کند و مسافران در زمان تردد در گذرگاه‌هاي فرهنگي مترو به تماشاي آثار هنرمندان دعوت مي‌شوند. “راه ناتمام”، “خانه عنكبوت”، “غزه در خون”، “تراژدي انساني” و “عوده القرن” عنوان نمايشگاه‌هاي عكس و پوستري است كه در آن گوشه‌هايي مظلوميت و مقاومت ملت فلسطين در برابر جنايات رژيم صهيونستي به تصوير كشده شده است.
اين ويژه برنامه ها با هدف ارتقاء سطح آگاهي مسافران مترو درباره ملت مظلوم فلسطين و جنايات رژيم صهيونيستي در سطح ايستگاه هاي مترو برگزار مي‌شود.
ضمنا به مناسبت روز جهاني قدس تمامی نمايشگرها در ايستگاه‌هاي مترو علاوه بر پخش تصاوير مربوط به اين روز، سخنراني مقام معظم رهبري(مدظله العالی) درباره روز جهاني قدس به صورت مستقيم در ایستگاه ها پخش می شود.


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , تله تایپ , حمل و نقل , خبر داغ
ارسال دیدگاه