زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۱۶

بازار موبایل

به گزارش ایسنا علیرضا طاهری با اشاره به برگزاری جلسه بررسی مشکلات و معظلات رودخانه کن با حضور معاون این اداره کل  نمایندگان کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر، اداره کل محیط زیست استان تهران، شرکت آب منطقه‌ای تهران، شهرداری‌های مناطق ٥ ، ٩ ،١٨ ، ٢١ ،٢٢ گفت: رودخانه کن بزرگ‌ترین رودخانه ورودی شهر تهران است و از منظر محیط زیستی و گردشگری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که با گسترش محیط شهری، افزایش نفوس، کاهش نزولات جوی و بهره‌برداری‌های غیر اصولی صورت گرفته معضلات فراوانی را به وجود آورد است .

وی به بخشی از معضلات این رودخانه اشاره و تصریح کرد:  تخلیه نخاله و پسماند، ورود فاضلاب‌های واحدهای بهداشتی و صنعتی، نبود ایمنی مناسب در حریم و بستر رودخانه از جمله موضوعات مطرح و بررسی شده در این جلسه بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران، طاهری در پایان اظهارکرد: پس از تبادل نظر و تشریح مشکلات و اقدامات صورت گرفته در بخش‌های مختلف، مقرر شد ماتریس وظایفی برای کلیه دستگاه‌های متولی تنظیم . همکاری‌هایی فی مابین در خصوص رفع معضلات مربوط به رودخانه کن تقویت شود.